Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرماندهی انتظامی استان مازندران با الهام از آموزه‌های الهی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال " حمایت از کالای ایرانی" نام گذاری گردید، تلاش دارد با برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل و نظارت دقیق بر اجرای مأموریت و وظایف محوله با الهام از رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) امنیت پایدار را در استان به منصه ظهور برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امنیت پایدار ره توشه تعالی فردی و سازمانی با تاکید بر جنبه‌های دینی اعتقادی و به روز بودن در تأمین نظم و امنیت جامعه است که در سایه امانتداری، تلاش مقتدرانه، حمایت و هوشیاری مسئولان، کارکنان و پشتیبانی خانواده محترم آنان و مشارکت تمامی دستگاه‌های دولتی، سازمان‌های مردم نهاد و اقشار اجتماعی محقق می‌گردد.

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای ارزیابی مجدد فعالیت‌های سازمان پرافتخار نیروی انتظامی و ارائه کارنامه یکساله به عموم مردم تا با ارتقاء محاسن، رفع معایب و پیگیری نواقص، شاهد شکوفایی هر چه تمام‌تر در ارائه خدمت صادقانه به هم میهنان عزیزمان باشیم.

فرماندهی انتظامی استان مازندران با گرامی داشت هفته ناجا و آرزوی توفیق روز افزون برای تمامی فرماندهان، مسئولان و کارکنان خدوم انتظامی استان، از تلاش، جدیت، ایثار و فداکاری تمامی همکاران و خانواده محترم آنان که با همراهی و صبوری خود نقش موثری در ارتقاء نظم و امنیت جامعه ایفاء کرده اند تشکر و قدردانی می‌کنم.

گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب اسلامی، شهدای عرصه امنیت و شهدای مدافع حرم را که درس فداکاری و ایثار را از مکتب سالار شهیدان آموختند و ادای احترام می‌کنیم به خانواده معظم آنان که چشم و چراغ این ملت و نمادی از استقامت و فداکاری هستند.

توفیق خدمت صادقانه به نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) را از درگاه احدیت خواستارم.
انتهای پیام/آ


پیام به مناسبت هفته نیروی انتظامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان کرخه از اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سعید داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرخه با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی، سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان و امنیت پایدار، طرح ارتقاء امنیت محله محور را با بهره گیری حداکثری امکانات اجرا کردند.

وی ادامه داد: در اجرای این ۳ قبضه سلاح شکاری وجنگی غیر مجاز ،بهمراه ۳ تیغه خشاب کلاشینکف کشف وضبط گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرخه گفت:در این طرح ۶نفر از متهمان تحت تعقیب وخطرناک نیز شناسایی و در چند عملیات جداگانه وغافلگیرانه در مخفیگاههایشان دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899270

دیگر خبرها

  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی