Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع اقتدار عاشورائیان سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) 2 امروز با حضور بسیجیان همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) امروز با حضور پرشور بسیجیان مازندران در بوستان ولایت ساری برگزار شد.

بسیجیان در این رزمایش اقتدار عاشورایی و بصیرت الهی با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آمادگی خود را برای دفاع از ایران اسلامی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیجیان آمده بودند تا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره ) و شهدا تجدید پیمان کنند.



منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه رژیم صهیونیستی نتیجه درایت و حضور همیشگی مردم در صحنه است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در مراسم کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح میدان دفاع مقدس-نسیم شمال-اقبالیه افزود: بصیرت، صبر، تدبیر و حضور همیشگی مردم در صحنه منشأ افتخار، بالندگی، پیشرفت، تعالی، استقلال و آزادی برای ایران اسلامی شده است.

وی اضافه کرد: اینکه نظام می‌تواند با افتخار و اقتدار در مقابل بدخواهان و کسانی که به ظاهر برخوردار از امکانات مادی هستند، بایستد و پوزه آنها را به خاک بمالد و اقتدار و بزرگی ملت ایران را فریاد بزند به دلیل بصیرت و درایت مردم است.

استاندار گفت: همان کشوری که در روز‌های نه چندان دور سران کشور‌های استکباری دنیا بدون اجازه از شاه کشور در آن حضور پیدا کرده و برای کشور و منطقه تصمیم گیری می‌کردند امروز تبدیل به یک قدرت عظیم شده است و امروز ملت و نیرو‌های مسلح جان برکف به آنها تفهیم کرد که جواب یک موشک آنها هزاران موشک است.

اعلایی اضافه کرد: بامداد امروز یکی از بزرگترین وقایع نظامی دنیا و یکی از مهم‌ترین اتفاقات تاریخ معاصر دنیا به دست با کفایت سپاه مقتدر رقم خورده است ولی هم اکنون در کمال آرامش به دنبال رشد و توسعه شهر هستیم و تمامی امور به حالت طبیعی در حال انجام است که این مهم بزرگی ملت ایران را می‌رساند.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: لیاقت مردم خیلی بیشتر از اینهاست و باید در بالاترین حد ممکن به آنها خدمت رسانی شود و امیدواریم پروژه‌هایی که امروز کلنگ زنی می‌شود و همچنین کار‌هایی که در سال جاری به سرانجام می‌رسد بتواند نشانه خوبی از عزم مسئولین برای سپاس گذاری از این مردم همیشه در صحنه باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • محمد نصرتی و محمد عسگری جانشینان موقت پاکو خمز
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • بازداشت دو پسر و عروس آیت الله طالقانی توسط محمد غرضی
  • شهرک سینمایی نور
  • بیمارستان مطهری قطب درمانی چشم پزشکی علوم پزشکی ایران خواهد شد
  • «سیدعلی» و حواریون عاشورایی جرقه امید را در دل مومنان روشن کردند
  • سید حسن خمینی: عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود/ باید به قدرت ملی خود ببالیم
  • استاندار کردستان: سپاه اقتدار نظام را به نمایش گذاشت + فیلم
  • تنبیه رژیم صهیونیستی نتیجه درایت و حضور همیشگی مردم در صحنه است