Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان با اجتماع 40 گردان بسیج به عنوان آخرین مرحله از رزمایش سپاهیان حضرت محمد (ص)2 در سمنان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، نمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان با اجتماع 40 گردان بسیج خواهر و برادر از سراسر استان سمنان با هدف امیدآفرینی، روحیه بخشی و انسجام بسیجیان به عنوان ارکان اقتدار و امنیت مردم پایه و تصحیح محاسبات نیروهای خودی و دشمن در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رزمایش فرماندهان و مسئولین نظامی و انتظامی، مسئولان استانی، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان و بسیجیان در مصلی سمنان حضور داشتند.

بسیجیان استان سمنان به دو گروه تقسیم شده و پس از انجام پیاده روی نظامی و حماسی در بلوار امیر کبیر و امام رضا(ع)، در مصلی سمنان مستقر شدند.

بسیجیان خواهر و برادر با حضور با شکوه در قالب گردان بیت المقدس، امام علی(ع)، امام حسین(ع) و کوثر به صورت سازمان یافته، اقتدار خود بار دیگر به نمایش گذاشتند.

حضور باشکوه بسیجیان، پاسخ دندان‌شکن برای دشمنان است 

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به حضور 40 گردان در مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورائیان گفت: این حضور باشکوه پاسخ دندان‌شکن برای دشمنانی است که چشم دیدن این نیروهای سازمان‌یافته را ندارند.

وی با بیان اینکه بسیجیان برای پیروی از نظام اسلامی و تلاش در جهت پیروزی همیشگی کشور اعلام آمادگی کردند، افزود: دشمنان بدانند که بیش از 700 هزار نیروی بسیجی سازمان‌یافته در کشور آماده دفاع از کیان ایران اسلامی هستند.

حسن‌زاده با اشاره به فعالیت های بسیجیان طی رزمایش خدمت، اظهار کرد: گروه های جهادی در بخش های عمرانی، محرومیت زدایی، فرهنگی، پزشکی و... در سطح استان سمنان خدمات رسانی کردند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: 270 گروه جهادگر بسیج دانشجویی، بسیج محلات و ... در استان سمنان در آستانه سال تحصیلی جدید، به توزیع چهار هزار بسته لوازم‌التحریر در محلات اسلامی اقدام کرده‌اند.

پیشتازی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ملت های مظلوم جهان

سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان ضمن تشکر از آمادگی و تلاش بسیجیان در رزمایش سپاهیان حضرت محمد (ص)2 گفت: امروز استکبار جهانی به برکت ایمان و مقاومت بسیجیان و ملت شریف ایران واهمه ای بزرگ در دل دارد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه شعار مکتب امام حسین (ع) "هیهات من الذله" است مطرح کرد: مسلمانان جهان بر سایه ی پیروی از مکتب سید الشهدا(ع) راه آزادگی و مقاومت را به نیکی آموخته و اجازه نخواهند داد کوچکترین تهدیدی بر این ملت وارد شود.

وی با بیان اینکه اقتدارنظامی جمهوری اسلامی ایران با تولید انبوه موشک های استراتژیک سیاست بازدارندگی خود را به رخ زورگویان عالم می کشاند افزود: کشور ایران در دفاع از ملت های مظلوم جهان پیشتاز و پیشگام بوده و هرگز نخواهد گذاشت خون مسلمانی در جهان پایمال شود.

حاضران در این اجتماع، گروه‌های جهادی بسیجیان هستند که شهریورماه امسال در رزمایش خدمت بسیجیان شرکت کرده و به ارائه خدمات مختلف به اقشار محروم در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی پرداخته بودند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، محمد اسلامی روز دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: نظام دفاعی و امنیتی کشور هر گونه تعرض به مرکزهای یاد شده را در نطفه خفه خواهد کرد و با این تسلط و اقتدار حاکم بر کشور در سایه نیروهای مسلح، حفاظت و امنیت هسته‌ای در کمال اقتدار و اعتبار به لحاظ امنیتی برقرار است و هیچ نکته‌ای وجود ندارد.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت طرح‌های توسعه‌ای نیروگاه اتمی بوشهر نیز بیان کرد: از سال ۹۵ که عملیات اجرایی ۲ واحد جدید نیروگاه اتمی آغاز شد به دلایل گوناگونی فعالیت‌ها شکل نگرفته بود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است.

اسلامی ادامه داد: در این طرح ابتدا ۲۵۰ نفر در چند جبهه محدود فعالیت داشتند اما امروز تمامی جبهه‌‍‌های واحدهای ۲ و سه نیروگاه اتمی بوشهر فعال شده و بیش از سه هزار نفر در حال کار و فعالیت هستند.

وی گفت: این شمار نیروی کار در واحدهای یاد شده تا پیش از پایان سال از پنج هزار نفر عبور خواهد کرد.

اسلامی تاکید کرد: با این روند فعالیت‌ها تلاش می‎شود تاخیر مجدد در روند طرح‌های ۲ و سه رخ ندهد واکنون برنامه عمرانی طرح براساس برنامه زمانبندی در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی