Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:07:57 GMT

پدیده بلاصاحب است/مشکلات تیم حل نشده است

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۵۰۶۸

پدیده بلاصاحب است/مشکلات تیم حل نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی بعدازظهر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: مشکلات تیم زیاد است و بیشتر این مسائل هم به مطالبات بازیکنان و مسائل مالی باشگاه مربوط می‌شود. 

وی افزود: با کمک شهرداری مشهد توانستیم در حد ۵ درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. نمی‌شود که هر هفته کاسه گدایی  دست بگیریم و افراد مختلف را ملاقات کنیم تا شاید گرهی از کار باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی پدیده اظهارکرد: تیم ظاهرا صاحب دارد اما واقعیت این است که تیم ما واقعا بی‌صاحب است. نمی‌دانم چرا اصلا نام این تیم پدیده است، آنها نه به تیم کمک کرده‌اند نه حمایتی از تیم داشته‌اند. انتظاری برای حمایت نداریم چون اصلا اراده‌ای در این خصوص وجود ندارد. 

گل محمدی گفت: راضی نیستیم که پول طلبکاران و سهامداران را به بازیکنان و باشگاه بدهند. آرزو می‌کنم هرچه زودتر سهامداران و طلبکاران پدیده به پولشان برسند.حرف من این است حالا که مردم امیدوار شده‌اند و نسبت به نتایج پدیده حساس شده‌اند، امید را از مردم نگیریم. 

وی بیان کرد: بهتر است البته از اسم پدیده استفاده نکنیم و به این تیم بگوییم تیم فوتبال مشهد. حالا که تیم صدرجدول است، اینگونه برخورد می‌کنند وای به روزی که ۸ یا ۹ جدول بودیم. 

سرمربی پدیده در ادامه به بازی روز جمعه این تیم مقابل فولاد اشاره کرد و گفت: بازی آسانی مقابل این تیم نخواهیم داشت زیرا ما نیز همانند آنها به دنبال صعود از این مرحله هستیم.

کد خبر 4420928

منبع: مهر

کلیدواژه: تيم فوتبال پديده لیگ برتر فوتبال ایران یحیی گل محمدی بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان هفته دفاع مقدس مشهد شیراز شهرکرد اربعین حسینی حمله تروریستی اهواز رژه نیروهای مسلح یاسوج خرم آباد گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)

به گزارش ورزش سه، آخرین تمرین نساجی مازندران پیش از دیدار مقابل ذوب آهن برگزار شد و بازیکنان این تیم زیر نظر کادرفنی برنامه‌های تاکتیکی را مرور کردند.

نساجی در هفته بیست و چهارم سه امتیاز مهم خانگی مقابل تراکتور به دست آورد و رقابت در قعر جدول را اوج حساسیت رساند و فردا باید در دیدار سرنوشت سازی دیگر مقابل ذوب آهن به میدان برود.

پیش از شروع تمرین بازیکنان نساجی دور زمین را دویدند و در ادامه کار با توپ را در برنامه‌های خود قرار دادند.

کادرفنی نساجی در گوشه‌هایی از زمین بازیکنان این تیم را زیر نظر گرفتند تا تاکتیک‌هایی که در بازی با ذوب آهن مدنظر دارند با دقت زیادی در تمرین اجرا کنند.

در ادامه تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده خواهید کرد:

دیگر خبرها

  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!