Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی آستارا از تکمیل دیوار ساحلی در پل مشترک آستارا- آستارا در این شهرستان مرز خبر داد. ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستارا، سرهنگ نوذر مرادی امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا اظهار داشت: مرزبانان غیور ایران اسلامی با تمام وجود از کیان این کشور حراست و نگهبانی می‌کنند و هر کس بخواهد به این سرزمین دست درازی کند با جواب دندان‌شکنی روبه‌رو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی آستارا با اشاره به اینکه شهرستان مرزی بندر آستارا از امن‌ترین نقاط کشور است اعلام کرد: خوشبختانه با توجه به تعامل و همکاری بسیار خوب مرزنشینان غیور شهرستان آستارا هم اکنون شاهد یک مرز امن در کشور هستیم.

مرادی با اشاره به عملکرد هنگ مرزی آستارا در بهبود و تقویت انسداد مرزی شهرستان آستارا تصریح کرد: مناطقی در مرز مشترک فاقد سیم خاردار مجهز و سالم بودند که اخیراً با حمایت فرماندهی مرزبانی استان گیلان این پروژه به پیمانکار تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه با تکمیل 300 متر از مناطق فاقد سیم خاردارهای مجهز عملیات انسداد مرزی آستارا تکمیل می شود افزود: اعتبار پیش بینی شده برای این بخش400 میلیون ریال بوده که این مبلغ برای سه کیلومتر نهایی و همچنین 300 متر تجهیز شده تخصیص پیدا کرد.

نوذریبا اشاره به عملیات دیواره‌سازی پل مرزی در رودخانه مرزی آستارا - آستارا نیز اظهار داشت:
در این راستا 600 متر از پل ریلی آستارا-آستارا تا روستای خشکه دهنه پس از دیدار دوجانبه مرزبانان دو کشور و مشخص شدن پیمانکار عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته ناجا در آستارا گفت: غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات بومی و محلی، ویزیت رایگان مرزنشینان، حضور در مدارس و مساجد جهت افزایش سطح علمی مرزنشینان در حوزه امنیت مرزی و برگزاری صبحگاه مشترک با نیروی انتظامی از جمله مهمترین برنامه های مرزبانی در آستارا است.

به گزارش تسنیم، شهرستان مرزی آستارا در غرب استان گیلان واقع شده و با کشور جمهوری آذربایجان 38 کیلومتر مرز خشکی و 15 کیلومتر مرز آبی دارد.

انتهای پیام/م

R7877/P1486/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بانوان و خانواده‌های آستارایی به منظور قدردانی از پلیس به عنوان مجریان طرح نور فراجا، طرح صیانت از عفاف و حجاب با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا، ضمن دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح نور در شهرستان آستارا در حوزه تحکیم مبانی حجاب و عفاف اعلام حمایت کردند.

«سرهنگ عبدالعلی شعبانی» فرمانده انتظامی آستارا در این مراسم ضمن تشکر از مردم شهرستان، به ویژه بانوان برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور اظهار کرد: خوشبختانه شاهد همکاری وصف‌ناپذیر مردم عزیز شهرستان به ویژه بانوان فهیم و قانون‌مدار شهرمان با پلیس هستیم.

وی افزود: قاطبه زنان و دختران شهرستان مرزی آستارا، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه تمام تلاش پلیس بر این است که زنان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه، فعالیت‌های خود را انجام دهند، افزود: نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است و از همه شهروندان محترم، به‌ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به‌منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته است رعایت کنند.

کد خبر 6088347

دیگر خبرها

  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز تکمیل شود
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • خداکند سیل نیایدچون مسئولان استان هنوز مطالعه نکرده اند
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد