Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش جمهوری اسلامی در پیامی به مناسبت هفته ناجا اعلام کرد: امنیت، رکن اساسی پیشرفت کشور و نیروی انتظامی رکن تأمین امنیت است. ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات

  به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی ارتش، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سیزدهم مهرماه آغاز هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایران اسلامی به واسطه حضور فرزندان مقتدر خود در نیروهای مسلح به ویژه نیروی پرافتخار انتظامی که خالصانه و با نثار جان خویش چه در مرزهای پیرامونی و چه در جای جای شهرها و روستاها زمینه‌ساز امنیت و استقرار سلامت اجتماعی هستند، از جایگاهی برجسته میان کشورهای منطقه و جهان برخوردار است.

بر اساس تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی)، «امنیت، رکن اساسی پیشرفت کشور و نیروی انتظامی رکن تأمین امنیت است» و نیروی انتظامی با هوشمندی و درک صحیح از کارآمدی و توانمندی خویش توانسته است خود را به عنوان ایفاگر نقشی اساسی در عرصه امنیت و نظم عمومی کشور معرفی کند و با ولایت‌پذیری، مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی در مسیر تعالی انقلاب اسلامی، تحقق آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) حرکت کند.

بی تردید نکوداشت این رشادت‌ها و فداکاری‌ها، گواه ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبز پوش ایران اسلامی وحافظان امنیت اجتماعی است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و نثار درود به روان پاک سبزجامگان فرشته سیرتی که مسیر دروازه‌های شهادت را با نثار جان خویش طی کرده‌اند و ادای احترام به پیشگاه جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی اطمینان می‌دهد که همواره دوشادوش همرزمان خود در سایر قوای مسلح برای اعتلای نظام مقدس ایران اسلامی بر قله‌های سربلندی و ایثار تا پای جان ایستادگی می‌کند و سیلی آمادگی و اقتدار خود را بر چهره کریه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سخت‌تر و پشیمان‌کننده‌تر فرو خواهد آورد.

انتهای پیام/

R1429/P1360/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار نظامی پلیس ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار نظامی پلیس ارتش جمهوری اسلامی ایران اخبار نظامی پلیس ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی

به گزارش قدس آنلاین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسمی با حضور میهمانان و مقامات رسمی در اندونزی گرامی داشته شد.

در این مراسم که با حضور ده ها نفر از میهمانان خارجی برپا شد، مقامات رسمی و گروهی از فرماندهان نیروهای مسلح اندونزی، همچنین دیپلمات های ارشد و رایزنان نظامی مقیم جاکارتا از کشورهای گوناگون شرکت کردند.

بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا در این مراسم ضمن تمجید از قدرت و اراده نیروهای مسلح در دفاع از حاکمیت ملی، عملیات وعده صادق را در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه بعنوان یکی از مصادیق آن یاد آور شد و بر تعهد تهران به ادامه حمایت از مبارزات مردم فلسطین تاکید کرد.

سرهنگ موحد رایزن نظامی کشورمان نیز در این مراسم گفت به شهادت تاریخ و در مقطع کنونی نیز دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران دفاعی و قاطع در برابر دشمنان بوده است و با وجود تحریم‌های ظالمانه برخی کشورهای استعمارگر، امروز نیروهای مسلح ایران در زمره قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستند و از ظرفیت مدرن‌ترین تجهیزات تسلیحاتی برخوردارند.

در آغاز این مراسم، آیات کلام الله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی طنین انداز گردید و برنامه با اجرای سرود سلام فرمانده توسط نوجوانان اندونزیایی خاتمه یافت. درحاشیه مراسم نیز نمایشگاهی از تصاویر تسلیحات بومی دفاعی جمهوری اسلامی ایران برپا شد.

این مراسم بنا به دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا و به علت تعطیلات عید فطر در اندونزی، شامگاه دهم اردیبهشت ماه جاری برگزار شد و در سایت های خبری این کشور نیز بطور قابل توجهی بازتاب یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد