Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@08:43:54 GMT

منشا دود غلیظ در جنوب شرق تهران چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۵۳۱۹

منشا دود غلیظ در جنوب شرق تهران چه بود؟

صراط:

لحظاتی پیش دود غلیظ جنوب شرق تهران و حوالی محله مشیریه، افسریه و مسعودیه را فراگرفت. این دود از تمامی نواحی شرق و مرکز پایتخت قابل مشاهده است. بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار ما، هم اکنون خودروهای متعدد آتش نشانی به طرف محل انتشار دود حرکت می کنند.

به گزارش مهر به گفته سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران این دود مربوط به آتش سوزی یک انبار ۳ هزار متری کالا در مشیریه است و آتش نشانان همچنان در حال خاموش کردن آتش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در مورد حادثه آتش سوزی انبار کالا در مشیریه خیابان بوعلی غربی توضیح داد.

جلال ملکی با اشاره به حادثه آتش سوزی انبار کالا در مشیریه که ساعت ۱۴:۳۲ ظهر امروز رخ داده است، گفت: پس از اطلاع این آتش سوزی به سامانه آتش نشانی که بلافاصله ۵ ایستگاه آتش نشانی و تانکرهای آب و خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به همراه همکاران شهرداری منطقه ۱۵ در محل حاضر می شوند.

وی افزود: دود غلیظ حاصل از آتش سوزی که از فواصل دور نیز قابل مشاهده بود حاکی از آن بود که آتش سوزی گسترده ای است و آتش نشانان در مدت زمان کوتاهی در محل حاضر شدند و مشاهده شد که در این مجتمع انبارداری بزرگ، سه هزار متر انبارهای مسقف دچار آتش سوزی شده و آتش نشانان از چند جبهه کاری، مهار آتش را آغاز کردند. با توجه به اینکه در محلی که هنوز آتش شعله ور بود انبار کالاهای قابل اشتعال نیز وجود داشت و آتش در حال گسترش بود، آتش نشانان تمام تلاش خود را کردند تا از توسعه آتش جلوگیری کنند. خوشبختانه تا این لحظه گسترش بیشتری را شاهد نبودیم البته چند صدای انفجار دیگر شنیده شد که نشان از این بود که در این بخش ها مواد قابل اشتعال وجود دارد اما بیشتر پالت های چوبی در محل دیده می شد.

ملکی گفت: همچنان آتش نشانان در محل مشغول مهار آتش هستند و اطلاعات تکمیلی نیز اعلام می شود.

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین

آتش سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) با تلاش آتش نشانان بخیر گذشت و از بروز خسارت مالی سنگین جلوگیری بعمل آمد.

به گزارش مشرق، در پی تماس پرسنل بیمارستان و گزارش آتش سوزی در انبار داروی بیمارستان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای ۲، ۹۳ و ۷۳ را به همراه خودروی حمل دستگاههای تنفسی ایستگاه ۷۱ ساعت ۰۰:۲۵ روز گذشته رهسپار محل حادثه به خیابان مدنی جنوبی، بیمارستان امام حسین(ع) شدند.

عیسی عبدالپور، معاون منطقه شش عملیات در این باره گفت: آتش سوزی در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه با کاربری انبار رخ داده بود.

معاون منطقه شش عملیات در ادامه تصریح کرد: این ساختمان در ضلع جنوب شرقی محوطه بیمارستان با کاربری انبار دارو به مساحت تقریبی ۱۰۰ متر مربع رخ بود و در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی بخشی از قسمت شرقی انبار کاملاً شعله ور بود و دود زیادی به اطراف زبانه می کشید.

وی درباره روند عملیاتی آتش نشانان گفت: نیروهای عملیات بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی و دستگاههای تنفسی ضمن قطع برق و گاز ساختمان به سرعت وارد انبار شدند و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی، عملیات مهار آتش را آغاز کردند.

عبدالپور خاطرنشان کرد: این آتش سوزی می‌توانست علت رخداد یک حادثه در سطح وسیع تر شود و خسارت مالی سنگینی برجای گذارد و موجب از بین رفتن داروهای کمیاب مختص بیماری های خاص گردد که با سرعت عمل و دقت بالای آتش نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش شد.

معاون منطقه شش عملیات در پایان افزود: آتش نشانان ضمن عملیات مهار آتش پس از انجام لکه گیری و انجام عملیات تهویه(تخلیه دود و جایگزینی هوای تمیز) در ساختمان انبار داروی بیمارستان، ایمن سازی موقعیت و تحویل محل حادثه به پرسنل بیمارستان به ماموریت خود پایان دادند.

دیگر خبرها

  • عکس/ آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • (تصاویر) آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین