Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:44:10 GMT

بزرگترین رخداد مخابراتی کشور + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۵۴۸۲

بزرگترین رخداد مخابراتی کشور + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایشگاه تلکام محلی برای عرضه محصولات شرکت‌های نرم افزاری، سخت افزاری و کسب و کارهای نوپاست.

این نمایشگاه تا چهاردهم مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان علاقه مندان خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید: رونمایی از 4 سامانه پرکاربرد در حوزه تجارت + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

عرضه محصولات جدید در نمایشگاه تلکام + فیلم

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیلی ها به جان هم افتادند/ ماجرا چیست؟

به گزارش صدای ایران به نقل از مهر ،  بامداد امروز هدف قرار گرفتن سه ریزپرنده در اصفهان که یک حادثه در مقیاس بسیار کوچک محسوب می‌شود، به طور گسترده از سوی رسانه‌های صهیونیستی پوشش داده شد.

برخی از این رسانه‌ها این رخداد که طی آن چند ریز پرنده به آسمان پرانده شده بود را به عنوان «حمله اسرائیل علیه ایران» توصیف کردند! موضوعی که حتی از سوی مقامات صهیونیست نیز مورد تمسخر گرفت.

ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به انتشار این اخبار، ضمن تأیید تلویحی اقدام مذکور از سوی اسرائیل، آن را ضعیف و مسخره توصیف کرد.

دوایر امنیتی رژیم صهیونیستی اما ضمن ابراز نگرانی درباره اظهارات بن گویر، از اینکه وی مسئولیت این رخداد را برعهده تل‌آویو دانسته به شدت ابراز نگرانی کردند.

در واقع به نظر می‌رسد شرایط صهیونیست‌ها در داخل، منطقه و شرایط بین المللی آن چنان بحرانی است که حتی توان پذیرش مسئولیت پراندن سه ریزپرنده در آسمان ایران را نیز ندارند!

در همین رابطه، میکی لوی رئیس سابق و عضو فعلی کنست رژیم صهیونیستی خطاب به بن‌گویر وزیر امنیت داخلی نوشت: تبریک می‌گویم! شما توانستید تمام دوران حضور خود در مسئولیت «وزارت شکست ملی» و «عضویت در کابینه» را در یک کلمه توصیف کنید!

خطاب وی به اظهارات بن گویر درباره حمله ادعایی رژیم صهیونیستی است که آن را «ضعیف و مسخره» توصیف کرده بود.

از سوی دیگر، در پی این رخداد یک منبع نزدیک به نتانیاهو گفت که تل‌آویو به دنبال جنگ با ایران نیست! شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع نزدیک به نتانیاهو اعلام کرد که ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم.

منبع مذکور همچنین مدعی شد که ما ثابت کردیم قادر به نفوذ به ایران هستیم. این منبع بیان کرد که ما اکنون مأموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم!


دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • رشد تولید در صنعت شوینده‌ها و محصولات بهداشتی
  • اسرائیلی ها به جان هم افتادند/ ماجرا چیست؟
  • محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه
  • هشدار درباره مصرف محصولات عرضه شده در فضای مجازی
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در بزرگترین نمایشگاه پزشکی جنوب شرق آسیا
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده