Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبار المعموری' یکی از فرماندهان الحشد الشعبی عراق اعلام کرد که 'ابوبکر بغدادی' سرکرده گروهک تروریستی داعش در جریان موشک باران اخیر پایگاه های تروریستی در شرق فرات توسط جمهوری اسلامی ایران بشکل اتفاقی جان سالم بدر برد.

به گزارش ایرنا، المعموری در گفتگوی روز پنجشنبه خود با خبرگزاری 'بغداد الیوم' گفت: موشک های بالستیک پیشرفته ایران، نشست بسیار مهم این گروهک را در حالی مورد اصابت قرار داد که سرکرده داعش در راه رفتن به این نشست بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرمانده الحشدالشعبی بر اساس برخی اطلاعات به دست آمده افزود: البغدادی به دلیل تاخیر در رسیدن به این نشست توانست از هلاکت نجات پیدا کند.

وی گفت: 'علی المشهدانی' شخصی که در این حمله موشکی به هلاکت رسیده است معاون البغدادی و گزینه جانشینی وی برای سرکردگی این گروهک بوده است.

المعموری تاکید کرد که حمله موشکی ایران به هلاکت سه تن از سرکردگان اصلی به اضافه برخی از سران محلی گروهک تروریستی داعش منجر شده است.

وی همچنین افزود: اصابت دقیق موشک های جمهوری اسلامی ایران بر مبنای نفوذ اطلاعاتی وسیعی صورت گرفت که در گروهک تروریستی داعش به وجود آمده است.

گفتنی است که یگان موشکی سپاه پاسداران بامداد سه شنبه نهم مهر در پاسخ به حادثه تروریستی 31شهریور ماه اهواز که منجر به شهادت 25 نفر شده بود، مقر پایگاه تروریست های تکفیری در شرق فرات (شرق سوریه) را هدف شش فروند موشک بالستیک زمین به زمین قرار داد، اقدامی که در نوع خود سومین عملیات موشکی برون مرزی در دو سال اخیر است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: داعش البغدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند

طی یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، روابط عمومی سپاه سلمان استان طی اطلاعیه‌ای از بازداشت عوامل محوری تأمین پشتیبانی عملیات‌های تروریستی اخیر استان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

کد خبر 750421

دیگر خبرها

  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم