Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : تعداد روستاهای بالای 20 خانوار متصل به خدمات مناسب اینترنتی در ابتدای دولت دوازدهم 25 درصد بود که اکنون به 55 درصد افزایش یافت.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی روز پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری کاشان در گفت و گو با خبرنگاران افزود : ضریب نفوذ اینترنت در روستاهای بالای 20 خانوار باید تا پایان برنامه ششم توسعه به 90 درصد برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت : ضریب اینترنت روستایی در ایران با توجه به شاخص های جمعیتی و مساحتی و جغرافیایی می باشد که در برنامه ششم آمده و امید که تا پایان امسال به رشد قابل توجهی برسیم.وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به طرح ساخت نخستین پارک گردشگری نجوم کشور در نیاسر کاشان از سوی سازمان فضایی، تصریح کرد : نیاسر یکی از مناطق جغرافیایی مناسب کشور برای نجوم است که مورد توجه سازمان فضایی این وزارتخانه قرار دارد.وی هدف از اجرای این طرح را توسعه نجوم آماتوری کشور به ویژه بین علاقه مندان ذکر کرد که می تواند نقش بسزایی در توسعه گردشگری منطقه ایفا می کند.آذری جهرمی اضافه کرد : ظرفیت های زیرساختی فناوری اطلاعات و توسعه گردشگری مبتنی بر نجوم در کاشان امروز فعال خواهد شد و امید می رود که این اقدام بتواند در توسعه این شهرستان و بهبود شاخص های اشتغال موثر باشد.به گزارش ایرنا، شرکت در جلسه شورای اداری و حضور در همایش نجوم و گردشگری فضاپایه نیاسر از دیگر برنامه های سفر یکروزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شهرستان کاشان است.کاشان با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در حدود200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است. برچسب ها: محمدجواد آذری ، وزیر ارتباطات ، اینترنت

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمدجواد آذری وزیر ارتباطات اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد

۷ پروژه علمی فناوری با حضور معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، پیش از ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با حضور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ۷ پروژه شامل آزمایشگاه روانشناسی، فیزیولوژی علوم ورزشی، مرکز نوآوری علوم انسانی و خانه خلاق علوم انسانی، کلینیک حقوق، خانه سلامت، مرکز توانمندسازی اجتماعی و مرکز بین المللی سازی علوم انسانی افتتاح شد.

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز استاد تجلیل از اساتید سرآمد کشوری دانشگاه کاشان و عملیاتی شدن خوابگاه متاهلی «خیرساز» در زمینی به مساحت هزار مترمربع با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به ظرفیت ۱۲۰ دانشجوی مجرد و ۲۴ زوج دانشجوی متأهل در دانشگاه کاشان به زمین زده شد.

کد خبر 750875

دیگر خبرها

  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!