Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@11:47:06 GMT

معجزه آب برنج برای مو

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۶۱۴۰

معجزه آب برنج برای مو


این آب به غیر از اینکه برای خیلی از مشکلات مفید است راز زیبایی و درخشندگی پوست و موها به شمار می‌آید، زیرا سرشار از منابع معدنی و مواد مغذی مورد نیاز مو و پوست است. از جمله خواص آب برنج جلوگیری ازپیری و جوان سازی پوست است. آب برنج حاوی املاح معدنی و بعضی از ویتامین‌های گروه «ب» است که موجب افزایش جریان خون در رگ‌ها و بویژه مویرگ‌های پوستی می‌شود و پوست صورت را بسیار با طراوت و محکم‌تر می‌کند و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین می‌توانید برای پاکسازی پوست در آخر شب‌ها از آب برنج به‌عنوان تونر استفاده کنید. پنبه را به آب برنج آغشته و پوستتان را تمیزنمایید. حتی افرادی که منافذ باز پوستی دارند می‌توانند از آب برنج به‌عنوان ماسک روزانه برای تنگ کردن منافذ پوستی استفاده کنند. آب برنج به‌علت وجود آنتی اکسیدان‌های قوی، خاصیت ضد التهابی دارد.حتی در موارد آفتاب سوختگی‌های جزئی می‌توان به‌عنوان ماسک از آن استفاده کرد.

مو‌های درخشان با آب برنج
آیا تا به حال به موهای زیبای زنان ژاپنی و کره‌ای توجه کرده‌اید. راز زیبایی موهای آنها آب برنج است. آب برنج موجب بلند شدن سریع موها می‌شود. همچنین از ریزش مو جلوگیری می‌کند.می‌توانید همیشه موهای لطیف و درخشان داشته باشید.کافی است آب برنج را روی سر ریخته وموها و کف سر را به آرامی ماساژ دهید و اجازه بدهید پنج دقیقه روی سر بماند و سپس آبکشی نمایید.اگر از جمله افرادی هستید که هیچ گاه برنج را آبکش نمی‌کنید، می‌توانید با جوشاندن برنج یا آرد برنج برای استفاده روزانه آب برنج تهیه کنید.

آلوئه ورا معجزه پوستی
برای اینکه یک ماسک آلوئه ورای خانگی بسازید می‌توانید ژل آلوئه ورا را از داروخانه تهیه نمایید به‌همراه یک عدد کپسول ویتامین‌ ای (سرش را قیچی کرده) به ژل اضافه کنید. اگر از ژل آماده استفاده نمی‌کنید می‌توانید خود گیاه آلوئه ورا را برش بزنید و ژل داخلش را در بیارید و با ویتامین‌ ای مخلوط کنید. این ماسک را روی ترک‌ها بمالید و اجازه دهید کاملاً جذب پوست شوند.این ماسک در ظرف در بسته تا سه روز در جای خنک قابل نگهداری است.

سیب زمینی   سیب زمینی که سرشار از ویتامین سی است برای رفع ترک‌ها و کلاژن‌سازی بسیارعالی و مؤثر است. می‌توانید آب سیب زمینی را روی ترک‌ها بمالید و بگذارید خشک شود و سپس دوش گرفته یا محل را بشویید و بعد از آن حتماً از مرطوب‌کننده استفاده کنید.

  منبع: سیمرغ 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مو تقویت مو آب برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) طرز تهیه غذای مشهور و خوشمزه با برنج، کدو و تن ماهی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرادید

دیگر خبرها

  • ۵ میوه خشک سرشار از ویتامین «دی»
  • این ده خوراکی بهاره را حتما مصرف کنید
  • (ویدئو) له شدن یک زن زیر ده‌ها کیسه برنج
  • کودک فلسطینی: خوردن برنج برای ما آرزو شده است
  • با مصرف این گیاه یک معده، روده و رحم سالم داشته باشید
  • روتین پوستی مخصوص زمستان به توصیه پزشکان
  • این میوه‌ها خشک‌شان هم ویتامین D دارند
  • (ویدئو) طرز تهیه غذای مشهور و خوشمزه با برنج، کدو و تن ماهی
  • این ادویه در بدن شما معجزه می‌کند
  • طرز استفاده از ماسک صورت (آموزش صفر تا 100)