Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@05:35:53 GMT

گردهمایی قربانیان حوادث رانندگی در یک همایش + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۶۲۱۱

گردهمایی قربانیان حوادث رانندگی در یک همایش + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز (پنجشنبه 12 مهر) همایشی با عنوان « حمایت از قربانیان حوادث رانندگی» برگزار شد که همه شرکت کنندگان، افرادی بودند که در جریان حوادث رانندگی، دچار آسیب جسمی شده‌اند.

برگزاری این همایش‌ها می‌تواند عاملی برای کاهش حوادث رانندگی و احتیاط بیشتر رانندگان محسوب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز نگرانی رئیس پلیس راه کرمان، نسبت به کم توجهی‌های حوزه وقوع حوادث رانندگی

سرهنگ رضایی گفت: با توجه به افزایش حجم تردد‌ها در ماه‌های پایانی سال، یک بار دیگر از مسئولان استانی و شهرستان‌ها می‌خواهیم برای کاهش حوادث رانندگی به شکل مضاعفی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه پلیس مسئول رسیدگی به تصادفات و نهاد‌های مربوطه مسئول ارتقای ایمنی و کاهش زمینه‌های وقوع حوادث رانندگی هستند، افزود: همه دستگاه‌ها در پیشگیری از حوادث رانندگی مسئول هستند و اگر در چارچوب وظایف خود، احساس مسئولیت نکنیم، در محضر خدا پاسخگو هستیم؛ چرا که موضوع جان مردم است.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با تاکید بر اهتمام نهاد‌ها بر اقداماتی، همچون: رفع نقاط حادثه، نصب تابلوی هشدار دهنده، ایجاد راه گریز و سایر اقدامات پیشگیرانه بیان کرد: متاسفانه در ایام مختلف سال در تعطیلات و مناسبت‌هایی که احتمال افزایش تردد‌های جاده‌ای وجود دارد، جلساتی تشکیل می‌شود؛ اما موضوعات و مصوبات آن طور که باید اجرا و پیگیری نمی‌شوند و این در حالی است که روزانه هموطنان ما در اثر بروز حوادث، مجروح شده و یا جان خود را از دست می‌دهند، از این رو همزمان با ایام پایانی سال یک بار دیگر از مسئولان استانی و شهرستان‌ها می‌خواهیم برای کاهش حوادث رانندگی به شکل مضاعفی تلاش کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ابراز نگرانی رئیس پلیس راه کرمان، نسبت به کم توجهی‌های حوزه وقوع حوادث رانندگی
  • آمار فوتی‌های تصادفات نوروزی ۵ سال اخیر + جزئیات
  • حوادث ترافیکی دومین عامل مرگ و میر و اولین عامل مصدومیت در ایران است
  • سانحه رانندگی در گچساران با سه کشته و یک مصدوم
  • سانحه رانندگی در گچساران سه کشته داشت
  • سه کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی دوگنبدان
  • فوت ۵ هزار نفر در تصادفات نوروزی ۵ سال اخیر
  • مرگ حدود پنج هزار نفر در تصادفات نوروز ۵ سال اخیر
  • فوت حدود ۵ هزار نفر در تصادفات نوروزی ۵ سال اخیر
  • مرگ حدود ۵۰۰۰ نفر در تصادفات نوروز ۵ سال اخیر