Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴ تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی تک‌ستاره بندرترکمن امروز در زمین ساحلی این شهر مشخص شدند. ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرترکمن، در نخستین دیدار مرحله یک چهارم نهایی تیم ایران2 با غلبه بر حریف خود به مرحله نیمه نهایی تورجهانی بندرترکمن راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار تیم ایران2 با ترکیب رحمان رئوفی و حامدمیرزاعلی با نتیجه 2 بر یک بر حریف خود ایران5 با ترکیب پرویز فرخی و بهنام توکلی غلبه کرد و توانست به جمع چهار تیم برتر این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کند.

تیم ایران دو در ست‌های اول و سوم به ترتیب با امتیازهای 21 بر13 و 22 بر20 به برتری رسید ایران پنج تنها در ست دوم با امتیاز 24 بر22 به پیروزی رسید. نورمحمد محرابی و گل محمد کر به عنوان داوران اول ودوم قضاوت این دیدار برعهده داشتند.

در دومین دیدار هم تیم قزاقستان با ترکیب آقایان پتروسیانس و کولشوف به مصاف نماینده جمهوری چک با ترکیب آقایان مارتین و سامک رفت که در پایان نماینده قزاقستان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

تیم قزاقستان در ست‌های دوم و سوم با امتیازهای 21 بر14 و 15 بر8 به پیروزی رسید و نماینده چک تنها در ست اول با امتیاز 21 بر17 به برتری دست یافت.

مسعودحمدانی و علیرضا برومند به عنوان داوران اول و دوم این بازی را قضاوت کردند.

تیم ایران3 نیز با شکست حریف خود تیم ملی نوجوانان کشورمان به مرحله نیمه نهایی تورجهانی بندرترکمن صعود کرد. در سومین دیدار عصر امروز تیم ایران سه با ترکیب آق محمد سلاق و عباس پورعسگری در مرحله یک‌چهارم نهایی تورجهانی تک ستاره بندر ترکمن به مصاف ایران7 با ترکیب ابوالحسن خاکی‌زاده و رضا نقیبی‌زاده رفت که درپایان تیم ایران3 با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.

تیم ایران3 با کسب این پیروزی به مرحله نیمه نهایی تورجهانی تک ستاره بندر ترکمن راه پیدا کرد.نکته قابل توجه درخشش تیم نوجوانان ایران که در قالب تیم ایران7 در این رقابت‌ها شرکت کرده بود توانست با شکست تیم‌های تایلند و ساحل عاج به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند که در نهایت در برابر تیم با تجربه ایران سه از دور این رقابت‌ها کنار رفت.

در این دیدار تیم ایران3 در دو ست پیاپی با امتیاز های 21بر12 و21بر8 به پیروزی رسیدند.

 تیم ایران یک نیز در چهارمین دیدار با غلبه بر حریف خود به مرحله نیمه نهایی تورجهانی بندرترکمن راه یافت. تیم ایران یک با ترکیب بهمن سالمی و آرش وکیلی در مرحله یکچهارم نهایی تورجهانی تک ستاره بندر ترکمن به مصاف نماینده تایلند رفت که در  پایان تیم ایران یک با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی دست یافت.

تیم ایران یک با کسب این پیروزی به مرحله نیمه نهایی تورجهانی تک ستاره بندر ترکمن راه پیدا کرد. تیم ایران یک در دو ست پیاپی با امتیازهای 21 بر19 و 21 بر14 به پیروزی رسید. علیرضا قلی‌زاده و حبیب مقیمی به عنوان داوران اول و دوم در این بازی قضاوت کردند.

در پایان این مرحله تیم های ایران1، ایران2، ایران3 و قزاقستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی تک‌ستاره بندرترکمن صعود کردند که این مرحله فردا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند مشخص شد

ترکیب یازده نفره اصلی تیم های آلمانی و فرانسوی مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و دورتموند در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند، در آستانه این دیدار ترکیب اصلی دو تیم مشخص شده که به شرح زیر است: 

پاری سن ژرمن (۳-۳-۴): دوناروما | مندس، برالدو، مارکینیوش، حکیمی | رویز، ویتینیا،  زائر امری | ام باپه، راموس و دمبله
دورتموند (۱-۳-۲-۴): کوبل | ماتسن، اشلوتربک، هوملس، ریرسون | جان، زابیتسر | سانچو، برانت، آدیمی | فولکروگ

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • بایرلورکوزن - آاس رم؛ ترکیب احتمالی
  • امیدواری انریکه: کاش این تیم قهرمان اروپا شود!
  • تیراندازان ایران از صعود به مرحله نهایی باز ماندند
  • شوک و ناراحتی حذف: ستاره PSG با گریه رفت
  • واکنش جالب امباپه: نه رئال، نه بایرن! (عکس)
  • لیگ NBA| پیروزی بوستون و اوکلاهماسیتی
  • بزرگترین حسرت سردار آزمون
  • راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی اسکواش گرگان جونیور مشخص شدند
  • صعود اسکواش باز خوزستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند مشخص شد