Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، دفتر «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه توضیحاتی درباره گفت‌وگویی که روزنامه «یدیعوت‌آحارونوت» چاپ کرده، ارائه کرد.

در این توضیح آمده است روزنامه‌نگار ایتالیایی (فرانچسکا بوری) درخواستی رسمی برای دیدار با السنوار در نوار غزه برای روزنامه ایتالیایی «لا ریپابلیکا» و روزنامه انگلیسی «گاردین» ارائه کرد و تحقیقات رسانه‌های غربی ثابت می‌کند که این روزنامه‌نگار، اسرائیلی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دفتر یحیی السنوار ادامه داد هیچ مصاحبه مستقیمی با روزنامه‌نگار مذکور انجام نشده بلکه وی سوال‌هایش را فرستاده و به آنها پاسخ داده شده است؛ تنها یک عکس برای این مصاحبه گرفته شده است.

در ادامه توضیح مذکور آمده، عدم احترام روزنامه‌نگار به حرفه‌اش باعث تأسف است. به نظر می‌رسد وی این مصاحبه را به روزنامه یدیعوت فروخته و بخشی از محتوای آن تحریف شده تا به نظر بیاید گفت‌وگوی مذکور با روزنامه‌ای اسرائیلی انجام شده است.

دفتر السنوار در پایان اعلام کرد حق خود برای اتخاذ تدابیر قانونی لازم علیه این روزنامه‌نگار و پیگیری حقوقی را محفوظ می‌داند.

یدیعوت آحارونوت در شماره امروز (پنجشنبه) خود گفت‌وگویی از السنوار چاپ کرد و مدعی شد مصاحبه با این روزنامه انجام شده است.

در همان ساعت‌های اولیه دفتر السنوار در گفت‌وگو با شبکه «المیادین» گفت‌وگوی وی با روزنامه اسرائیلی را تکذیب کرد و توضیح داد که این مصاحبه با خبرنگار ایتالیایی انجام شده نه اسرائیلی.

یحیی السنوار در این مصاحبه اعلام کرد که در صورت تحمیل جنگ، حماس از خود و فلسطین دفاع خواهد کرد.

 

مشرق

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: جام نیوز مصاحبه حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه عبری زبان هاآرتص امروز دوشنبه در مطلبی تاکید کرد که یحیی سنوار (رهبر حماس در نوار غزه) باهوش‌تر از همه اعضای شورای جنگ رژیم صهیونیستی است.

هاآرتص افزود که سنوار بر خلاف سران اسرائیلی، همواره نگاهی عمیق و آینده نگر دارد و چندین گام آینده را پیش‌بینی می‌کند و هر بار تل‌آویو را به شیوه‌ای جدید غافلگیر می‌کند.

در همین رابطه، روگل البر تحلیلگر هاآرتص تاکید کرد که باید اعتراف کرد سنوار یک شطرنج‌باز ماهر و درجه یک است.

روزنامه مذکور اشاره کرد: باید اعتراف کرد سنوار در مدیریت جنگ برتر از کل سران اسرائیل است.

دیگر خبرها

  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • هراس وزرای اسرائیلی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • شرط یحیی السنوار برای توافق با اسرائیل؛ رسانه صهیونیستی فاش کرد
  • رسانه صهیونیستی: توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است
  • السنوار درخشان‌ترین استراتژیست منطقه است
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • تحلیلگر صهیونیست: السنوار درخشان‌ترین استراتژیست منطقه است