Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

قانونگذاران آمریکایی یک روز مهلت دارند تا در آستانه رای گیری روز جمعه درباره صلاحیت نامزد پیشنهادی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا برای ریاست دیوان عالی، این گزارش را بررسی کنند. 

«راج شاه» سخنگوی کاخ سفید در توئیتی نوشت دولت نیز گزارش اف بی آی را دریافت کرده است و «کاملا اطمینان» دارد که سنا نامزدی کاوانا را تایید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال نیز به نقل از یک مقام آگاه از این موضوع گزارش داد: کاخ سفید نکته ای دال بر تایید اتهامات کاوانا در این گزارش نیافت.

«چاک گراسلی» رئیس کمیته قضایی سنای آمریکا در توئیتی نوشت او و «دنیل فاینستاین» دمکرات ارشد این کمیته در زمینه «دسترسی برابر سناتورها برای مطالعه محتوای این گزارش» توافق کرده اند. 

گزارش اف بی آی ساعاتی بعد از اقدام چهارشنبه شب «میچ مک کانل» رهبر اکثریت سنا به منظور اعمال فشار برای رای گیری تعیین صلاحیت کاوانا در روز جمعه، به کاخ سفید و سنا ارائه شد.

وی عریضه ای را برای انجام رای گیری تهیه کرد که اگر موفق شود بحث درباره این نامزد را محدود می کند.

برخی منابع آمریکایی نوشتند: سناتورها و مقامات کاخ سفید باید محتوای این گزارش را محرمانه نگه دارند. هر100سناتور آمریکایی می توانند این گزارش را که تنها در یک نسخه در اختیار سنا قرار گرفته به صورت نوبتی بخوانند. سناتورها همچنین باید در یک اتاق محافظت شده از محتوای این گزارش مطلع شوند.

ترامپ و جمهوری خواهان سنا تلاش می کنند حمایت کافی برای تایید کاوانا را جلب کنند. 

به گزارش ایرنا، کاوانا جمعه گذشته برابر با ششم مهر ماه با 11 رای موافق در مقابل 10 رای مخالف مورد تایید کمیته قضایی سنای آمریکا قرار گرفت تا تصمیم گیری نهایی برای عضویت او به صحن این مجلس ارجاع شود.

«کریستین بلیسی فورد» زنی که کاوانا را به آزار جنسی او در دوران دبیرستان متهم کرده، در مقابل کمیته قضایی شهادت داده است، کاوانا در شهادت در این کمیته این اتهام را رد کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کاخ سفید دولت سنا وال استریت دولت سنا کاخ سفید وال استریت پارس پارس نیوز کاوانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار خاطی سپاهان نقره داغ شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.

به گزارش مشرق، درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا…گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رأی صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمناً پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هوادار خاطی سپاهان نقره داغ شد
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ادعای کاخ سفید: از حمله رژیم صهیونیستی به رفح نگرانیم
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • خداحافظ رئال: رائول روی نیمکت تیم آلمانی!
  • احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • ۲۳دلیل برای اثبات دروغ بی‌بی‌سی
  • سندسازی درباره نیکا شاکرمی برای به حاشیه بردن اعتراضات علیه اسرائیل