Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقیه امیری، جوا‌ن‌ترین بسکتبالیست اعزامی ایران در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ گفت: به صد در صد آمادگی رسیده‌ام و امیدوارم در بازی‌های پاراآسیایی بتوانم در کنار هم تیمی‌هایم برای کشورمان افتخار کسب کنم. ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، رقیه امیری اظهار داشت: اردوهای سختی را پشت سرگذاشتم و تلاش می‌کنم تا بهترین ورزشکار بسکتبال با ویلچر شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: فعالیت در این رشته را از دو سال گذشته آغاز کرده و به طور حرفه‌ای این رشته را پیگیری کردم و انگیزه زیادی برای کمک به تیم دارم.

عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان اظهار داشت: از پنج ماه گذشته اردوهای سختی را پشت سر گذاشته و کادر فنی تلاش‌های زیادی را برای آماده سازی این تیم کرده و فکر می‌کنم به آمادگی حداکثری رسیده‌ایم.

او با اشاره به تجربیاتی که در مسابقات آسیا و اقیانوسیه کسب کرده، اضافه کرد: در این مسابقات به عنوان ستاره بازی‌ها معرفی شدم و بسیار امیدوارم بتوانم مسیر موفقیت را با سرعت بیشتری طی کنم.

امیری نتایج مسابقات آسیا و اقیانوسیه را بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: در این رویداد دقت بیشتری روی عملکرد رقبایم داشتم مثل اینکه روزی چند ساعت تمرین و چند ساعت استراحت می‌کنند و به طور کلی شرایط‌شان را بررسی و سعی کردم همانند آنها پر تلاش و باانگیزه رفتار کنم.

بسکتبالیست جوان ایران افزود: به صد در صد آمادگی رسیده‌ام و امیدوارم در بازی‌های پارا آسیایی بتوانم در کنار هم تیمی‌هایم برای کشورمان افتخار کسب کنم. از طرفی آرزو دارم، با تلاش زیاد بتوانم ضمن کسب عنوان بهترین بازیکن، لژیونر شوم.

او با اشاره به نخستین رقابت تیم ملی بسکتبال باویلچر در بازی‌های پاراآسیایی گفت: نخستین رقابت ما روز یکشنبه مقابل چین انجام خواهد شد که رقابت سختی پیش رو داریم، اما تیم ما بسیار باانگیزه است.

انتهای پیام/

R1015145/P1435/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازی‌های پاراآسیایی بسکتبال با ویلچر ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازی های پاراآسیایی بسکتبال با ویلچر ایران بازی های پاراآسیایی بسکتبال با ویلچر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی تلخ برای والیبال ایران

از المپیک توکیو به این سو ژاپنی‌ها خودشان را به عنوان قدرت اول والیبال آسیا معرفی کردند، اما والیبال ایران همچنان جایگاه ویژه‌ای در قاره کهن و حتی دنیا دارد و با وجود اینکه دوران افول خود را طی می‌کند با این حال بسیاری از والیبالیست‌های کشورمان در لیگ‌های خارجی توپ می‌زنند. این حضور آن‌ها در لیگ‌های خارجی و به خصوص لیگ‌های معتبر اروپایی می‌تواند آورده‌های زیادی برای والیبال ایران به همراه داشته باشد، اما نباید بازیکن به هر شکل ممکن به دنبال لژیونر شدن باشد.

طبق آخرین خبر‌های دریافتی ۲۵ بازیکن والیبال ایران که در بین آن‌ها بازیکنان اسم و رسم‌داری هم حضور دارند جهت دادن تست فنی و بازی در لیگ کره جنوبی ثبت‌نام کردند. این اتفاق تلخ در شرایطی رخ داده که لیگ کره جنوبی به لحاظ فنی حتی در آسیا هم جایگاه قابل توجهی ندارد. بدتر اینکه تیم‌های کره‌ای تنها می‌توانند در مجموع ۷ بازیکن آسیایی جذب کنند؛ یعنی اینکه حتی اگر همه آن ۷ سهمیه آسیایی را بازیکنان ایرانی تشکیل دهند باز هم ۱۸ بازیکن کشورمان در تست فنی لیگ کره مردود خواهند شد.

شاید اگر از سال‌های گذشته لیگ برتر والیبال ایران به سمت حرفه‌ای شدن پیش می‌رفت نه تنها بازیکنی به دنبال بازی در لیگ‌های درجه چندم آسیایی نبود شاهد حضور بازیکنان نامی والیبال دنیا در لیگ ایران هم بودیم؛ لیگی که به لحاظ ساختاری و برنامه‌ریزی در حد محلات است و هر سال بر معضلات و مشکلات آن افزوده می‌شود.

میلاد تقوی در گفت‌وگویی که داشت عنوان کرد در حال بررسی شرایط ایجاد ساختار جداگانه سازمان لیگ است. اینکه چنین برنامه‌ای تا چه حد عملیاتی شود مشخص نیست، اما می‌توان امیدوار بود نگاهی جدی به لیگ برتر شود تا برخی اتفاقات ناخوشایند همچون تست دادن بازیکنان نامی والیبال ایران برای بازی در لیگ‌های خارجی نباشیم.

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!