Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزیدگان مسابقه استانی بیست و یکمین جشنواره قصه‌ گویی فارس انتخاب و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیین پایانی و تجلیل از برگزیدگان مسابقه استانی بیست و یکمین جشنواره قصه‌ گویی فارس، عصر امروز (12 مهر) در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنا بر این گزارش، پس از رقابت 57 قصه ‌گو در 2 بخش، کانونی و آزاد، با رای هیئت داوران این جشنواره، پنج قصه ‌گوی برگزیده استانی برای حضور در مرحله منطقه ‌ای معرفی شدند.

 

هیئت داوران مرحله‌ استانی بیستمین و یکمین جشنواره قصه‌ گویی فارس با صدور بیانیه‌ ای ضمن قدردانی از تمامی قصه ‌گویان شرکت‌کننده در این رقابت بر توجه ویژه قصه ‌گویان به انتخاب قصه خوب، برقراری و تعامل مناسب بامخاطب و استفاده صحیح از زبان بدن و لحن مناسب تاکید کرد.

 

اجرای خلاقانه قصه گویی به گونه ای که حس کنجکاوی و دنبال کردن قصه را در مخاطب ایجاد کند و استفاده صحیح از ابزار در راستای بیان و انتقال بهتر مفاهیم به مخاطب از جمله نکاتی بود که در این بیانیه به آن اشاره شده است.

 

در بیانیه هیئت داوران، مهم ترین دلیل برگزاری جشنواره های قصه گویی افزایش توان و تجربه قصه گویان و تبادل دانسته های مرتبط با هنر قصه عنوان شده و محقق شدن اهداف جشنواره زمانی است که قصه گویان حاضر در مراحل مختلف جشنواره، به ویژه مربیان کانون از آموخته های خود در راستای اجرای بهتر این فعالیت بهره بگیرند.

 

هیئت داوران مرحله‌ استانی بیست و یکمین جشنواره بین ‌المللی قصه‌گویی در فارس متشکل از نسرین کشاورز، محمد حسن محمودی و آرش جمال الدینی، ارج نهادن به مطالعه، شناخت، انتخاب و اجرای همه‌ شرکت‌ کنندگان، در بخش آزاد این جشنواره رقیه کریمی را با قصه‌ «دختری به اسم فرشته» به عنوان قصه ‌گوی منتخب بخش آزاد معرفی کرد.

 

حسین فدایی صدر با قصه «پشمی آوازه خوان» از مرکز فرهنگی هنری آباده، معصومه پناهی با قصه «خون بس» از مرکز فرهنگی هنری رستم، مریم جمالی با قصه «آن کفش ها» از مرکز فرهنگی هنری فسا و سمیه یزدان با قصه «غول هاپیشو» از مرکز فرهنگی هنری شماره پنج شیراز، چهار قصه‌ گوی برگزیده در بخش مربیان کانون بودند.

 

هیئت داوران مسابقه استانی قصه گویی در فارس 10 نفر از مربیان و شرکت کنندگان را هم شایسته تقدیر دانست و بدین ترتیب از اعظم ایزدی، مهدیه محمدی، الهه ناسوتی، الهام خسروی، زهرا کرهانی، راحله کنعانی، راضیه جعفری، احمد غریب خانی، انسیه السادات جلالی و ندا یوسفی تقدیر شد.

 

بر اساس این گزارش، قصه گویان منتخب 2 بخش اعضا و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها، پس از داوری لوح فشرده قصه هایشان، هفته آینده معرفی می شوند.

 

در آیین پایانی مسابقه استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی در استان فارس از قصه گویان پیشین و بخش بین الملل، علی خانجانی، مدرس و پژوهشگر قصه گویی، داوران و همه مربیان و قصه گویان آزاد شرکت کننده در مسابقه استانی با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

 

خاطر نشان می شود، مسابقه استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی، سه روز و با حضور 57 قصه گو از 10 تا 12 مهرماه در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزار شد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنگره بین المللی امام سجاد ع شیراز بندرعباس رزمایش اقتدار عاشورایی خامنه ای اربعین حسینی مجلس هفته ناجا اردبیل رزمایش محمد رسول الله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس قصه گویی جشنواره قصه گویی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس

امتداد - مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

مهدی قمصریان پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد