Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مأموریت نیروی انتظامی را تولید و تأمین امنیت عمومی چند وجهی دانست. ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌محمد‌علی آل‌هاشم در دیدار کارکنان انتظامی استان با وی اظهار داشت: پلیس حافظ امنیت و آرامش جامعه و مدافع انقلاب و دستاوردهای آن است و این نیروی مردمی با رشادت‌ها و فداکاری‌های خود در طول دوران دفاع مقدس و در مبارزه با اشرار ، قاچاقچیان و منافقین 13 هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تلاشگران برقراری نظم و امنیت افتخار دارند که 22 هزار هم رزمانشان در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در برخورد قاطعانه با مجرمان، به درجه جانبازی نائل آمده‌اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به گستردگی فعالیت پلیس در کشور خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در قالب پلیس 110، پلیس پیشگیری، پلیس راهنمایی و رانندگی‌، پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات، پلیس مهاجرت و گذرنامه‌، پلیس دیپلماتیک، پلیس بین‌الملل، فرماندهی مرزبانی و یگان ویژه برای ارتقاء امنیت و آسایش شهروندان مأموریت‌های محوله را به نحو شایسته انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه وجود نظم و امنیت در جامعه حاصل تلاش‌های دلسوزانه عوامل انتظامی در سراسر کشور است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای توسعه سرمایه اجتماعی پلیس از طریق ارتقای منزلت اجتماعی دانست و گفت: مردم، نیروی انتظامی را از خود می‌دانند و پلیس باید با امانت داری، سلامت، صداقت و اخلاق عملی این اطمینان و اعتماد را در دل مردم به وجود آورد .

آل‌هاشم اضافه کرد: تحقق شعار " پلیس مقتدر، امین مردم " با تعامل و مشارکت مردم امکان پذیر است و کارآمدی ناجا با توجه به گستره دامنه فعالیت‌های پلیس در ایجاد و ارتقا ایمنی و آرامش مردم بسیار مهم است.

در این دیدار سردار محسن حسن خانی فرمانده انتظامی استان با بیان گزارشی از فعالیت‌های این نیرو گفت : آذربایجان شرقی از امن‌ترین استان‌های کشور است و نیروی انتظامی حافظ امنیت عمومی و تضمین کننده سرمایه گذاری‌ها در استان است.

گفتنی است از 13 تا 19 مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نام گذاری شده است و شعار امسال این هفته «پلیس مقتدر امین مردم» است.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز

در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در زمینه تولید، بازرگانی و ساخت ماشین آلات صنعت شیرینی و شکلات از ۱۱ استان و نمایندگی‌هایی از ۷ کشور محصولات و خدمات خود را عرضه کرده اند.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: تولید برای ماندگاری نیازمند کیفیت، نشان تجاری موثر و بازارسازی است.

رحمتی با اشاره به نقش نمایشگاه‌ها در توسعه شبکه بازار، ارائه هنرمندانه محصول در نمایشگاه‌ها و انعکاس رسانه‌ای نمایشگاه‌ها در بستر فضای مجازی را ضروری خواند.

وی با بیان اینکه صنعت شیرینی و شکلات آذربایجان شرقی به عنوان قطب این صنعت به جایگاه اصلی خود رسیده است صدور ۲۱۵ هزار تن محصولات صنایع غذایی و صادرات شیرینی و شکلات استان به ۷۹ کشور دنیا را نشانگر ظرفیت بالای استان در این بخش دانست.

هفدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تا هفتم اردیبهشت در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ضرورت جبران عقب‌ماندگی های صنعت برق با اقدامات جهشی