Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکابزن تیم پیشگامان کویر یزد گفت: مرحله ششم و پایانی تور آذربایجان برای رکابزنان امتیازی اهمیت ویژه‌ای دارد و من نیز برای حفظ این پیراهن تلاش می‌کنم. ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، پنجمین مرحله سی و سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان در مسیر کوهستانی سرعین به تبریز برگزار شد که در پایان این مرحله محمد گنج خانلو از تیم پیشگامان کویر یزد موفق شد پیراهن سبز و امتیازی را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گنج خانلو در پایان این مرحله با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مرحله که 199 کیلومتری بود، سرنوشت‌سازترین مرحله تور برای پیراهن طلا و کوهستان محسوب می‌شود. فردا نیز مرحله پایانی تور سی و سوم برگزار خواهد شد که برای رکابزنان امتیازی اهمیت ویژه‌ای دارد که سعی می‌کنم نتیجه خوبی گرفته و پیراهن امتیازی را حفظ کنم.

وی در رابطه با اینکه تا چه میزان از مسیر مرحله پایانی تور سی و سوم شناخت دارد گفت: دو سال است که در این مسیر پا زده‌ام و با مسیر مرحله ششم آشنا هستم. در مورد 200 متر پایانی هم هر چیزی که لازم است را می‌دانم و باید دید فردا چه اتفاقی رخ می‌دهد.

رکابزن پیشگامان کویر یزد در مورد تور سی و سوم خاطرنشان کرد: خدا را شکر با تمام سختی‌ها تور آذربایجان برگزار شد و امیدوارم برگزاری این تور ادامه داشته باشد چرا که تنها تور ایرانی و بهترین تور آسیایی است. امیدوارم این تور همواره برگزار شده و سطح آن نیز حرفه‌ای شود و مثل همین دوره، بهترین رکابزنان جهانی در این تور حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد

بهنام امانی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات متعددی که با شهرداری شهرکرد برگزار شد، مرحله طراحی و اجرای نقشه مسیر فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در شهرکرد به اتمام رسید و این طرح در فاز پنج اجرا می‌شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده و در مرحله اول شهرکرد به پنج منطقه تقسیم و برای حفاری مجوز‌های جداگانه دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید

بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری

امانی اضافه کرد: در مجموع ۱۵۰ کیلومتر حفاری برای اجرای طرح FTTH در شهرکرد در نظر گرفته شده است که در مرحله اول شروع عملیات عمرانی با حفاری ۳۰ کیلومتر از مسیر طرح در منطقه منظریه و قسمتی از خیابان ملت غربی شهرکرد و با رعایت قواعد حفاری و با دستگاه ترینچر انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • صعود ۲ نماینده ایران به فینال دوچرخه‌سواری کوهستان آسیا
  • داروی ایرانی SMA در چه مرحله‌ای است؟
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند