Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس صالحی در حاشیه سفر به استان قم با تأکید بر اینکه هدف ما از افتتاح طرح‌های فرهنگی اقدامی نمایشی نیست، گفت: معتقدم طرح‌های فرهنگی باید در زمانی افتتاح شوند که به طور کامل تجهیز و بلافاصله برای استفاده عموم مورد بهره برداری قرار گیرند.

وی با اشاره به بهره‌برداری طرح‌های فرهنگی افزود: فاصله افتتاح و بهره برداری طرح‌های فرهنگی در کشور باید به صفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وجود برخی طرح‌های فرهنگی قم که در ماه‌ها و سال‌های گذشته افتتاح شده ولی به بهره برداری نرسیده است، تأکید کرد: مشکلات تالار مرکزی شهر و مجموعه فرهنگی شهید ربانی‌نژاد که افتتاح شده ولی در عمل مورد بهره‌برداری قرار نگرفته‌اند را تا حل مشکلات و استفاده عمومی از این زیرساخت‌های فرهنگی پیگیری می‌کنم تا هر چه سریع‌تر در اختیار عموم قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی قم گفت: باید ظرفیت‌های فرهنگی، علمی و مذهبی این استان توسط نهادهای فرهنگی، هنری و اجتماعی ملی مورد استفاده حداکثری قرار گیرد و نگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به قم نیز متناسب با جایگاه والای آن است.

صالحی با اشاره به امضای تفاهم نامه فرهنگی میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری قم که امروز به امضای طرفین رسید ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد تا در حوزه زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و دین در قم تلاش‌های جامع‌تر و جدی‌تری اتفاق بیفتد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این تفاهم را حداقل اقدام‌های فرهنگی و هنری در سطح استان در سه سال آینده دانست و افزود: برای عملیاتی بودن این تفاهم نامه، با توجه به شرایط کشور حداقل‌ها در نظر گرفته شده است ولی امکان دستیابی به اهدافی بالاتر از چشم اندازهای این تفاهم نامه وجود دارد.

کد خبر 4421016

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس صالحی قم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان هفته دفاع مقدس مشهد شیراز شهرکرد اربعین حسینی حمله تروریستی اهواز رژه نیروهای مسلح یاسوج خرم آباد دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه

آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و خدماتی با حضور مدیران ارشدی شهری و اصحاب رسانه شامگاه _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ برگزار شد.

کد خبر 749372

دیگر خبرها

  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی در سال ۱۴۰۳
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی