Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:52:41 GMT

کاهش دید افقی به دلیل دود ناشی از آتش سوزی هورالعظیم

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۷۳۱۶

کاهش دید افقی به دلیل دود ناشی از آتش سوزی هورالعظیم

محمد سبزه زاری، خبرنگار مهر اظهار کرد: دمای حداکثر و حداقل استان طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب آبادان با ۴۴ و ایذه با ۱۶ درجه گزارش شده است.

وی افزود: طی همین مدت دمای هوای شهر اهواز بین ۲۵ و ۴۳ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

سبزه زاری بیان کرد: پدیده دود ناشی از آتش سوزی بخش هور العظیم کماکان سبب کاهش دید افقی در بستان، آبادان و اهواز طی امروز صبح شد که کاهش دید قابل توجهی در این مناطق به جز حداقل تا ۶ کیلومتر نداشتند و همچنان پدیده مذکور با شدت وضعف در مناطق ذکر شده تا فردا و پس فردا صبح کماکان ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در بعد از ظهر امروز به علت افزایش سرعت وزش باد انتظار برخواستن گرد و غبار محلی در نوار غربی و بعضا مرکزی و جنوبی استان را برای ساعاتی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از روز شنبه هفته آینده به علت وجود ناپایداری، ابتدا انتظار افزایش ابر در استان و سپس شاهد وقوع رعد و برق، بارش رگباری پراکنده و تندباد لحظه ای به ویژه برای مناطق مرتفع شرقی و شمالی استان خواهیم بود.

کد خبر 4420949

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و هوا تالاب هورالعظیم هواشناسی خوزستان بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان هفته دفاع مقدس مشهد شیراز شهرکرد اربعین حسینی حمله تروریستی اهواز یاسوج رژه نیروهای مسلح خرم آباد گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ابر‌های همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان

براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان؛ آسمان صاف تا قسمتی ابری و طی ساعات بعدازظهر در مناطق شمالی، مرکزی و غربی استان رگبار موقتی باران و رعد و برق گاهی با تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب با رشد ابر‌های همرفتی در پاره‌ای نقاط مرکزی نیز وقوع رگبار‌های موقتی دور از انتظار نخواهد بود، ضمن اینکه تند باد لحظه‌ای و گرد و خاک و کاهش موقتی دید افقی نیز محتمل خواهد بود.

 دریا طی امروز تا ظهر سه شنبه، با افزایش سرعت باد‌های جنوب شرقی متلاطم خواهد بود.

همچنین در ساعات بعد از ظهر و شب در محدوده تنگه هرمز با توجه به افزایش ابرناکی، افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود.

توصیه می‌شود شناور‌های سبک احتیاط‌های لازم را در نظر گرفته و در ساعات بعدازظهر و شب از تردد شناور‌های سبک در محدوده تنگه هرمز خودداری شود.

طی روز‌های سه شنبه تا پنجشنبه سامانه همرفتی در ارتفاعات استان بویژه منطقه حاجی آباد تقویت خواهد شد و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نخواهد بود.

به لحاظ دمایی، طی روز جاری و فردا در مناطق شرقی استان افزایش نسبی دمای بیشینه مورد انتظار است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • شکم تخت می‌خواهید؟ | ۷ ماده غذایی مفید و موثر برای چربی‌ سوزی شکم
  • رشد ابر‌های همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان
  • علت آتش سوزی در بازار بندرعباس اعلام شد | تلاش برای مهار آتش در یک منزل مسکونی ادامه دارد | ویدئو
  • ترمز رشد خودرو‌های برقی کشیده شد
  • ترمز رشد خودروهای برقی کشیده شد
  • کسب رتبه نخست فارس در حوزه کشفیات صید و شکار / افزایش ۹ درصدی کشفیات محیط زیست
  • کاهش زمان انتظار در ایستگاه‌های خط واحد شهر یزد