Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پایگاه «ایونینگ استاندارد» در گزارشی به وقوع جرم در لندن پرداخته و می‌نویسد که پلیس این شهر درباره کاهش سن مجرمان و افزایش سطح خشونت در لندن هشدار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، پایگاه «ایونینگ استاندارد» در گزارشی به وقوع جرم در لندن پرداخته و می‌نویسد که پلیس این شهر درباره کاهش سن مجرمان و افزایش سطح خشونت در لندن هشدار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش «ایونینگ استاندارد» یکی از مقامات ارشد پلیس لندن هشدار داده است که رده سنی افرادی که جرایم خشونت‌بار در لندن را انجام می‌دهند در حال کاهش بوده و شدت خشونت در این جرایم رو به افزایش است.

«آده آدلکان» این هشدار را در حالی صادر کرده که بخش مبارزه با جرایم خشونت بار در اداره پلیس لندن که تحت مدیریت وی است طی ۶ ماه گذشته ۱۳۶۱ نفر را دستگیر و ۳۴۰ مورد سلاح سرد را ضبط کرده است.

بر اساس اعلام این مقام ارشد پلیس لندن در همین مدت مأموران مخفی و افسران پلیس لندن ۴۰ قبضه سلاح و ۲۵۸ وسیله تهاجمی را کشف و ضبط کرده‌اند.

این آمار در حالی منتشر می‌شود که لندن در سال جاری میلادی با افزایش شدید جرایم خشونت بار و حمله با سلاح سرد به خصوص در ماه‌های نخست سال ۲۰۱۸ مواجه بوده و تنها در ماه مارس ۲۲ نفر در این شهر در پی حمله با سلاح سرد جان خود را از دست دادند.

آدلکان می‌گوید: من معتقدم متوقف کردن این سطح خشونت که با سرعت در حال افزایش است کار دشواری خواهد بود.

وی افزود: من درباره سن مرتکبان این جنایات نگران هستم، تجربه من گویای آن است که سن مرتکبان این جنایت‌ها رو به جوان‌تر شد است، شدت جرایم افزایش یافته و من دلیل این موضوع را نمی‌دانم.

بنابر گزارش‎ها ماه آگوست ۳۶۴ مورد چاقوکشی در لندن روی داده است.

بر اساس این گزارش ۱۸ نوجوان از آغاز سال جدید میلادی در این شهر هدف حمله با سلاح سرد قرار گرفته و جان خود را از دست دادند.


پلیس لندن با اشاره به تثبیت جرایم خشونت آمیز در این شهر اعلام کرده که ۸۷ نفر در هفت ماهه اول سال جاری میلادی کشته شدند. نرخ قتل در پایتخت انگلیس پس از موج کشتار خیابانی در سال ۲۰۱۸، ۲۸ درصد افزایش یافته است.

 

گروه‌های مربوط به مبارزه با اعمال خشونت‎بار نیز درباره افزایش شمار کودکان به ویژه دختران در باند‌های خشن هشدار دادند. به همین دلیل از معلمان و والدین انگلیسی خواسته شده است تا با کودکان و نوجوانان در مورد استفاده از چاقو در سنین پایین صحبت کنند تا کودکان با این تصور اشتباه که به همراه داشتن چاقو برای محافظت از خود ضروری است، زندگی نکنند. از نظر این افسر پلیس، این که معلم‌ها در مدرسه مرتب می‌شنوند که بچه‌های مدرسه به باند‌های جنایت کار پیوسته‎اند یا مجبور به پیوستن به آن‌ها شده‎اند، لزوم این گفتگو‌ها را روشن می‌کند.

پیش از این نیز پایگاه شبکه خبری اسکای نیوز در گزارشی پیرامون وضعیت اجتماعی انگلیس نوشته است که شمار زیادی از مردان جوان سیاه پوست لندنی در جنگ‌های خیابانی به طرز بی سابقه‌ای کشته می‌شوند.

بنابر گزارش‎ها، جنگ‌های خیابانی تاثیر زیادی در آمار کشته شده‌های پایتخت انگلیس داشته است. در نیمه اول سال ۲۰۱۸ در جریان ۱۳۰۰ مورد درگیری مسلحانه و چاقوکشی در لندن، ۸۰ نفر کشته شدند که اکثریت قریب به اتفاق این افراد اعضای باند‌های مختلف شهر هستند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خشونت در لندن انگلیس انگلیس پلیس انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ الئا، فعال سیاسی و دانشجوی دانشگاه سوربن پاریس پایتخت فرانسه در گفتگو با خبرنگار شبکه تلویزیونی ب. اف. ام گفت: ما داخل دانشگاه حبس شده بودیم. دو ساعت بعد از برپایی چادرها، ده‌ها تن از نیرو‌های امنیتی وارد دانشگاه شدند، ما را محاصره کردند و کتک زدند. آنها دانشجویانی را که در چادر‌ها نشسته بودند، با خشونت بیرون آوردند و روی زمین کشیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پیوستن دانشجویان سوربون به جنبش جهانی اعتراض به نسل کشی در غزه

حزب «فرانسه تسلیم ناپذیر» در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس به نام «تسلیم ناپذیری» تصاویری از جنبش اعتراضی دانشجویان دانشگاه سوربن منتشر کرد و نوشت: سوربن به جنبش گسترده دانشجویانی پیوست که در جهان علیه نسل کشی کنونی در غزه به پا خاسته اند. بعد از دانشگاه کلمبیا، سیانس پوُ و صد‌ها دانشگاه دیگر در فرانسه و دنیا، دانشگاه سوربن به جنبش همبستگی دانشجویان با مردم فلسطین و توقف نسل کشی در غزه پیوست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین