Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا یاری پنجشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اجلاس جهانی گردشگری فرصتی برای معرفی برندهای مطرح گردشگری و جهانگردی است که هواپیمایی رسمی کشور ترکیه (ترکیش ایرلاینز) اسپانسری برگزاری چهلمین دوره آن را در ایران عهده دار شد.
وی اظهار داشت: مقر اصلی این هواپیمایی شهر استانبول و فرودگاه آتاتورک است اما برای برگزاری اجلاس جهانی گردشگری این ایرلاین پای کار آمده است تا معرف برند خود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یاری با بیان اینکه اعضای وابسته ایرانی می توانند در مشارکت برای میزبانی شایسته این اجلاس سهم به سزایی داشته باشند، عنوان کرد: برگزاری اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO) یک اتفاق شاخص جهانی در حوزه گردشگری است و رهاورد این فرصت از سوی برنامه ریزان و مسئولان این حوزه از دست نمی رود.
وی تاکید کرد: شرکت سیاحتی علیصدر به عنوان عضو هیات رئیسه و یکی از اعضای این اجلاس و همچنین میزبان چهلمین نشست جهانی آن، تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد بین المللی به کار می گیرد.
به گزارش ایرنا، سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) مستقر در شهر مادرید اسپانیا، از نمایندگی‌های سازمان ملل در بخش گردشگری است که در رابطه با امور جهانگردی سیاستگذاری می کند و امروزه پیشتازترین و شناخته شده ترین سازمان بین المللی مرتبط با سفر و گردشگری در جهان ارزیابی می شود.
اعضای هیات رئیسه این سازمان بین المللی متشکل از 12 عضو است که در اوایل مردادماه سال گذشته برای نخستین بار شرکت سیاحتی علیصدر همدان به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه این سازمان انتخاب شد.
9904/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز اسپانیا جهان سازمان ملل گردشگری استانبول اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا که در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: برخی فعالان را می‌بینیم که آشنایی کامل با ظرفیت‌های آفریقا و یا ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران ندارند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075171 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • اجلاس بین المللی ایران و قاره آفریقا
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • تصاویر دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • (تصاویر) دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است