Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@21:55:40 GMT

راهنمای خرید گریل و باربیکیو

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۸۱۱۵

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فصل تابستان را با کباب کردن در فضای باز روی گریل می‌شناسند. گریل‌ها امروزه در انواع و سایزهای مختلف ارایه می‌شوند. در این ویدیو راهنمای خرید گریل را می‌بینید که می‌تواند در خرید گریل مناسب به شما کمک کند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: گریل باربیکیو ویدیو فیلم راهنمای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ایستگاه‌های امنیت، سلامت و راهنمای گردشگران در شهرستان چادگان

سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان گفت: ایستگاه‌های امنیت، سلامت و راهنمای گردشگران توسط مدیریت هلال‌احمر، فرماندهی انتظامی و میراث فرهنگی در میدان الله شهر چادگان برپا شده است.

علی درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان چادگان خدمات سفر در طول سال فعال بوده است.

وی افزود: جلسات ابتدایی برای ایام نوروز ۱۴۰۳ از دی سال گذشته دستورالعمل‌هایی مربوط به وظیفه‌های مختلف ستاد خدمات سفر شهرستان، به اعضا ابلاغ شده است.

سرپرست فرمانداری چادگان خاطرنشان کرد: دبیرخانه فعال این ستاد که توسط میراث فرهنگی مدیریت می‌شود، آمادگی لازم را جهت پذیرش و اسکان بیش از ۱۰ هزار نفر مسافر را در مجموعه‌های ویلایی و تفریحی شهرستان دارد.

درویشی اضافه کرد: غیر از این مجموعه‌ها، اسکان در مجموعه‌های بوم‌گردی، خانه‌مسافرها و در صورت نیاز در مدارس، سالن‌های ورزشی و اماکن مذهبی نیز پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: ایستگاه‌های امنیت، سلامت و راهنمایی گردشگران توسط مدیریت هلال‌احمر، فرماندهی انتظامی و میراث فرهنگی در میدان الله شهر چادگان برپا شده است.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان چادگان گفت: در این ایستگاه‌ها محل‌هایی برای اقامه نماز، خدمات سلامت و راهنمای گردشگران از طریق نصب سیاه چادرهای عشایری درنظر گرفته شده است.

درویشی ادامه داد: باتوجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، نظارت مضاعفی بر نظافت و تجهیز نمازخانه‌ها و مساجد انجام شده است.

وی افزود: تاکنون در راه‌های مواصلاتی شهرستان هیچ‌گونه تصادفات فوتی و جرحی گزارش نشده است.

کد خبر 739360

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید پسته از فروشگاه اینترنتی
  • چگونه از کدال استفاده کنیم؟ | راهنمای کاربردی سامانه کدال
  • آشنایی با ابزار تعمیرات موبایل
  • قهوه تخصصی یا قهوه تجاری: کدام قهوه انتخاب بهتری است؟
  • راهنمای جامع خرید کابل برق
  • ۳۰ راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی البرز به مسافران‌نوروزی خدمات ارائه می دهند
  • ۵۰ راهنمای گردشگری در کرمان فعال هستند
  • برپایی ایستگاه‌های امنیت، سلامت و راهنمای گردشگران در شهرستان چادگان
  • راه اندازی ۴ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در گرمسار
  • پیش از سفر به «چغازنبیل» این نکات را مد نظر داشته باشید