Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@23:30:05 GMT

آموزش بافت شال گردن در منزل با میل قلاب بافی

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۸۱۶۹

آموزش بافت شال گردن در منزل با میل قلاب بافی

آموزش بافت شال گردن زیبا و جدید با تصاویر مرحله به مرحله را در این مطلب مشاهده خواهید نمود که با استفاده از این روش بافت می‌توانید شال گردن‌های زیبا و متنوعی برای سنین مختلف تهیه نمایید.

با یادگیری آموزش بافت شال گردن با قلاب می‌توانید در منزل و به راحتی شال گردن‌های زیبا و متنوعی ببافید و از آن‌ها در فصل زمستان استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شال گردنی که در این مطلب آموزش بافت آن را مشاهده می‌فرمایید به کمک میل قلاب بافی بافته می‌شود و می‌توانید آن را برای سنین مختلف و در رنگ بندی‌های متنوع و زیبا تهیه فرمایید و مورد استفاده قرار دهید. تا پایان با این آموزش مفید و کاربردی همراه ما باشید.

آموزش بافت شال گردن که در این مطلب برای شما در نظر گرفته ایم به راحتی انجام می‌گیرد و با یادگیری این بافت می‌توانید انواع بافتنی‌ها را تهیه نمایید. در اینجا از سه رنگ کاموا استفاده شده است که البته شما می‌توانید این شال گردن را با رنگ‌های بیشتر و یا به صورت تک رنگ ببافید و مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر کاموا به میل قلاب بافی نیز احتیاج دارید که با فراهم آوردن آن‌ها شروع بهبافت شال گردن می‌کنیم.  


در اولین مرحله از بافت، با اندازه ایی که می‌خواهید شال گردن شما بلند باشد زنجیره بزنید. انتخاب قد شال گردن کاملا سلیقه ایی است و به فردی که شال گردن برای او بافته می‌شود بستگی دارد.  
بعد از اینکه به اندازه مشخص زنجیره زدید، روی زنجیره ها، پایه بلند بزنید. این کار را با رنگی که شروع کردید انجام دهید و آن را تا انتها انجام دهید. (مطابق تصویر ۴)  
در این مرحله از بافت شال گردن کاموایی روی بافت پایه بلند سه زنجیره بزنید تا بالا بیاید. بهتر است این کار را با رنگ دیگری انجام دهید.      
بعد از سه زنجیره که زدید، دو بافت پایه بلند بزنید با دو زنجیره و دو تا از خانه‌های پایین را فاصله بیندازید و باز دو تا بافت پایه بلند و سه زنجیره بزنید و این کار را ادامه دهید تا بافتنی شما مطابق شکل ۷ شود.  
همانند روش ذکر شده با رنگی دیگر به بافتن ادامه دهید با این تفاوت که در این مرحله خانه‌های خالی را بافت می‌زنیم.  
همین کار را تا انتها ادامه دهید و هر ردیف را با رنگ متفاوتی ببافید. عرض شال گردن به خود شما بستگی دارد. شال را با عرض دلخواه تهیه نمایید. نمونه تکمیل شده بافت به صورت زیر است.  
توجه داشته باشد که ردیف آخر را پایه بلند بزنید و کا را به اتمام برسانید.

   
نحوه تهیه ریشه شال گردن: برای درست کردن ریشه شال گردن، کاموا‌ها را کنار هم قرار داده و همه را به یک اندازه برش بزنید و بعد به انتهای شال متصل نموده و گره بزنید.       آموزش بافت شال گردن به پایان رسید.  
امیدواریم از آموزش بافت شال گردن که در این مقاله بیان نمودیم لذت برده باشید و با استفاده از این روش شال گردن زیبا و شیکی ببافید و مورد استفاده قرار دهید. منبع:آرگا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هنر در خانه شال گردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه هفت مقابل گردن‌کشی‌های رژیم صهیونیستی بایستد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به بیانیه اخیر گروه هفت تأکید کرد: اگر آمریکا و اتحادیه اروپا و کشور‌های عضو گروه هفت واقعاً به دنبال ثبات و آرامش پایدار در غرب آسیا و دریای سرخ هستند، به جای اتهام‌زنی به دیگران، باید در مقابل تجاوزات و گردن‌کشی‌های رژیم صهیونیستی بایستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به ادعا‌های مطرح‌شده در بیانیه‌های اخیر سران اروپا و وزرای دارایی کشور‌های گروه هفت و برخی مقامات آمریکایی و اروپایی در مورد جمهوری اسلامی ایران و تحولات اخیر در منطقه غرب آسیا، طرح اینگونه مواضع و ادعا‌ها را منطبق با رویکرد شناخته شده این محافل براساس معیار‌ها و رفتار‌های دوگانه و متناقض توصیف کرد و آن را مردود و محکوم دانست.

کنعانی تصریح کرد: جای تأسف است که مدعیان و منادیان حقوق و موازین بین‌المللی در قبال حمله اخیر به مقر دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق توسط رژیم صهیونیستی که نقض فاحش مفاد منشور ملل متحد و کنوانسیون‌های بین‌المللی محسوب می‌شود، موضع منفعلانه و تشویق‌کننده برای رژیم متجاوز اختیار کردند و در ادامه نیز اقدام مشروع و پاسخ متناسب و بازدارنده جمهوری اسلامی ایران علیه مبدأ تجاوز مسلحانه را محکوم کردند!

کنعانی تأکید کرد: ابراز نگرانی برای صلح و ثبات امنیت در منطقه و جهان از سوی دولت‌هایی مثل آمریکا و چند کشور اروپایی که در طول بیش از نیم قرن گذشته بانی و حامی‌بزرگترین جنگ‌ها و اشغالگری‌ها و ناامنی‌ها در منطقه غرب آسیا بوده‌اند و رژیم اشغالگر، آپارتاید و جنایتکار اسرائیل را مافوق همه قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی تحت حمایت و مصونیت قرار داده‌اند، مضحک است.

کنعانی تصریح کرد: شایسته بود سران اتحادیه اروپا و اعضای گروه هفت به جای حمایت کور از رژیم صهیونیستی، ضمن قدردانی از جمهوری اسلامی ایران به دلیل اقدام متناسب و مشروع در تنبیه متجاوز، دست از حمایت از رژیمی که تهدیدکننده صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است، بردارند و با مردم مظلوم فلسطین و خانواده‌های بیش از یکصد هزار شهید، مجروح و مفقود فلسطینی به‌عنوان قربانی ۶ ماه نسل‌کُشی و جنایات رژیم اسرائیل در نوار غزه و کرانه غربی فلسطین ابراز همدردی و همبستگی می‌کردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مقامات اروپا و کشور‌های عضو گروه هفت به خوبی می‌دانند که ریشه اصلی بحران و بی‌ثباتی در غرب آسیا و البته در مقیاسی وسیع‌تر در جهان، اشغال فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی طی چندین دهه و محروم کردن مردم مظلوم فلسطین از حقوق اولیه و مسلّم خویش است و تردیدی نیست که چشم بستن بر حقایق آشکار و اتهام‌زنی‌های بی‌پایه به دیگران توسط آمریکا و اروپا، مشکلی را از امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی حل نخواهد کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: اگر آمریکا و اتحادیه اروپا و کشور‌های عضو گروه هفت واقعاً به دنبال ثبات و آرامش پایدار در غرب آسیا و دریای سرخ هستند، به جای اتهام‌زنی به دیگران، باید در مقابل تجاوزات و گردن‌کشی‌های رژیم صهیونیستی بایستند. بدیهی است تا زمانیکه اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار در منطقه و جهان متصور نیست و مسئول تداوم بی‌ثباتی‌ها و ناامنی‌ها نیز کسی غیر از رژیم صهیونیستی و حامیان و مشوقان این رژیم نبوده و نخواهند بود.

سخنگوی وزارت خارجه تأکید کرد: دولت و قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عین تداوم مسئولیت‌پذیری نسبت به صلح و امنیت منطقه‌ای و جهانی و پایبندی به قوانین و مقررات بین‌المللی، در دفاع از امنیت و منافع ملی و پاسخ قاطع، پشیمان‌کننده و بازدارنده به متجاوزان ذره‌ای تردید نخواهند کرد و تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیرند.

دیگر خبرها

  • گروه هفت مقابل گردن‌کشی‌های رژیم صهیونیستی بایستد
  • مراکز هسته‌ای ایران را بزنید، قطعاً مراکز هسته‌ای اسرائیل را می‌زنیم
  • چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!
  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • اموزش فرمت کردن فلش مموری، رم و هارد لپ تاپ
  • برای جلوگیری از سرطان روده مسواک بزنید
  • تتوی روی گردن یک سرباز در رژه ارتش خبرساز شد
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی