Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد حسن نژاد»، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، درخصوص رای دادگاه لاهه به نفع ایران گفت: همین که یک دادگاه بین المللی به حقانیت ایران رای داده اتفاق بسیار مبارک و خوبی است.

او بیان کرد: رای دادگاه ضربه محکمی بر قلدری آمریکا  زد تا در مسائل بین‌المللی تک روی صورت نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا زمانی که رای دادگاه لاهه اجرایی شود، باید امیدوار باشیم که تحریم‌های بعدی اعمال نخواهد  شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اثبات حقانیت ما کار بزرگی است، افزود: بحث تعامل دنیا با ایران و رفتاری که آمریکا با دنیا در پیش گرفته دو بحث جداست اما با این حال امیدواریم که تعاملات کشورها با ایران بهتر شود.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس ادامه داد: چین و اروپا نمی خواهند آمریکا بالاسری آنها باشد بنابراین تلاش می کنند تا تحت سیطره ایالات متحده نروند. ما نیز در این جنگ قدرت باید از این فضا بهره برداری لازم را داشته باشیم.

خبرنگار: طالب زاده

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جنگ چین کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» ضربه شصت ایران به دنیا بود؛ شورای امنیت نتوانست قطع نامه علیه ما تصویب کند

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری عملیات «وعده صادق» را نشانه ضربه شصت جمهوری اسلامی ایران به دنیا دانست و گفت: این حمله ده‌ها پیام داشت و تنها در حمله به رژیم صهیونیستی خلاصه نشد، بلکه سایر دشمنان ایران حساب کار خود را کردند که با کشور قدرتمندی روبرو هستند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله «سید احمد خاتمی»، با اشاره به حمله موشکی و پهپادی ایران به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی، گفت: در آیات قرآن کریم، خداوند متعال با اوصافی مانند قاهر، قهار، ذوانتقام و شدیدالعقاب وصف شده است که ذات مقدس رُبُوبی دارد. اما انتقامی که در بشر وجود دارد با خداوند متفاوت است. انتقام بشر برای تَشفی و خُنک شدن دل و انتقام خداوند مجازات کردن اوست؛ بنابراین ذات مقدس ربوبی مجازات با نااهلان و انتقام بجا است.

وی افزود: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق اقتضای الهی بود. این حمله مصداق «أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ» است و این اقدام بجا مبنای فقهی و قرآنی دارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در واکنش به نخستین حمله مستقیم ایران به اسرائیل با پرتاب موشک‌ها و پهپاد‌های سپاه به پنج نکته اشاره و اظهار کرد: نخست این که ما اهل شعار نیستیم و اهل عمل هستیم و، چون اهل عمل هستیم پای آن ایستاده‌ایم. مقام‌معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر فرمودند: «رژیم صهیونیستی تنبیه خواهد شد» و تنبیه هم شد. این عملیات نشان داد که ما دشمن را عملا پشیمان می‌کنیم و این پیام مهم که بر گرفته از اقتدار نظام اسلامی است را هم بدخواهان داخلی و هم دشمنان خارجی اقتدار نظام اسلامی به عینه مشاهده کردند.

«وعده صادق» خواست عمومی مردم بود

آیت الله خاتمی در بیان دومین نکته به ابعاد فرهنگی پاسخ ایران به تعرض اسرائیل به خاک ایران پرداخت و افزود: پیش از آنکه «وعده صادق» صورت بگیرد، کاری فرهنگی انجام شد. برای همه ملت جا افتاد، در پی حمله دشمن به خاک کشورمان همگان منتظر پاسخ محکم ما بودند و این یک خواست عمومی بود که نشان داد در عرصه‌های دیگر هم اگر قوی وارد کار فرهنگی شویم موفق خواهیم شد. این عملیات، محور وحدت مردم از هر سلیقه‌ای شد. آنچنان که در این عرصه موفق شدیم و مردم در مصاحبه‌هایی که داشتند، کلمه رایج آن‌ها سیلی محکم ایران به دشمنان بود و در عین حال از کسانی‌که پاسخ دشمن و جنایت اسرائیل در حمله به خاک ایران را دادند تشکر کردند.

وی، سومین نکته را در هدف‌گیری جمهوری اسلامی ایران در حمله به اسرائیل دانست و اظهار کرد: تدبیری که در پاسخ ما انجام شد از چند جهت قابل توجه است، نخست آنکه به هیچ وجه به مردم تعرض نشد. دوم: مراکز اقتصادی مورد هدف قرار نگرفت. سوم: مرکز نظامی که به کنسولگری ایران حمله شد، مورد هدف قرار گرفت که این تدابیر شایسته تحسین و تمجید است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در تبیین عامل چهارم، تصریح کرد: عملیات سپاه، ده‌ها پیام داشت و تنها در حمله به رژیم صهیونیستی خلاصه نشد، بلکه سایر دشمنان ایران حساب کار خود را کردند که با کشور قدرتمندی به نام ایران روبه‌رو هستند. مقام‌معظم‌رهبری تاکید دارند که باید قوی شویم و این دستور قرآن است و جمهوری اسلامی ایران، هم در عرصه موشکی نشان داد قدرت بزرگ منطقه است و هم در عمل با «وعده صادق» ضربه شصت ایران را به دنیا نشان دادیم.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه باید مراقب جنگ روانی دشمن باشیم، گفت:، زیرا بعد از عملیات سپاه، در سطح وسیع مردم را ترساندند که رژیم صهیونیستی چنین و چنان می‌کند، در حالی که هیچ غلطی نتوانست بکند، حتی در شورای امنیت هم نتوانستند قطعنامه علیه کشورمان تصویب کنند. در مجموع این کار، شایسته تحسین برای نیرو‌های مسلح و افتخاری هم برای آن‌ها که فرمانده کل قواهی، چون مقام معظم رهبری دارند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه - ۲۶ فروردین ماه - با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل تعداد قابل توجهی موشک کروز و بالستیک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آن‌ها به هدف اصابت کرده است.

ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دی یونگ: ضربه محکمی خوردیم
  • ما نمی خواهیم شاهد جنگ با ایران باشیم
  • درخواست ارمنستان از دادگاه لاهه برای اقدام علیه باکو
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • «وعده صادق» ضربه شصت ایران به دنیا بود؛ شورای امنیت نتوانست قطع نامه علیه ما تصویب کند
  • لاپید: بازدارندگی نداریم/ گاتلیب: سیلی محکمی از ایران خوردیم
  • جواب رد فیلیپین به آمریکا و دادگاه بین‌المللی کیفری
  • نظام تک‌قطبی آمریکایی با حمله ایران به رژیم صهیونیستی شکست
  • عملیات سپاه ضربه شصت محکمی به رژیم صهیونیستی بود
  • سلیمی: سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زده شد