Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@04:42:18 GMT

می سی سی پی نشسته می میرد پیش فروش می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۹۰۵۵

می سی سی پی نشسته می میرد پیش فروش می شود

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» که مهرماه سال 95 در تالار وحدت به روی صحنه رفت و رکورد فروش تاریخ تاتر ایران را شکست، مهر و آبان برای دومین‌بار در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود. 

ویشکا آسایش بهرام افشاری سجاد افشاریان سیامک صفری داریوش موفق و همایون غنی زاده (به ترتیب حروف الفبا) در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و دیگر بازیگران این نمایش عبارتند از: امیر احمدزاده ایمان فتاحی سامان قاسمی هومان محمد حسینی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«می‌سی‌سی‌پی‌ نشسته می‌میرد» در شانزدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان تئاتر ایران جایزه عبدالحسین نوشین را دریافت کرد و همایون غنی زاده به عنوان کارگردان رتبه اول از نگاه منتقدان برگزیده شد.

این نمایش با فروش دو میلیاردی و شکستن رکورد فروش تاریخ تاتر ایران در تاتر، با استقبال منتقدان هم مواجه شد و رسانه‌ها با تیترهایی چون «نمایشی که رکورد شکست و گیشه را منفجر کرد»، «رکوردشکنی تاریخی یک نمایش» درباره‌اش نوشتند و از این نمایش به عنوان مهم‌ترین اتفاق تاتر که نشان از جدی‌تر شدن و بالارفتن جایگاه تاتر در نگاه و زندگی خانواده‌های ایرانی دارد نام بردند. 

«می ‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» نوشته و کارگردانی همایون غنی‌زاده مهر و آبان 97 در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همایون غنی زاده می سی سی پی نشسته می میرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «مَثلث» پس از «سیاه خال» دومین نمایش پرفروش شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناور آنا، آخرین آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

نمایش «سیاه خال» به کارگردانی محسن اردشیر که از ۲۵ بهمن در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ مخاطب و قیمت بلیت۲۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده بود، با مجموع ۲۵ اجرا و میزبانی از ۴ هزار و ۸۰۸ مخاطب (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) و فروش معادل ۷۲۰ میلیون و ۸۱۶ هزار تومان به اجرای خود پایان داد.

نمایش «روزی روزگاری سمنگان» به کارگردانی محمودرضا رحیمی که اجرای خود را از ۲۵ بهمن در تالار چهارسو، با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت۱۶۰ هزار تومان آغاز کرده بود، با مجموع ۲۷ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۲۸۹ مخاطب توانست به فروشی معادل ۱۳۱ میلیون و ۳۲۸ هزار تومان دست پیدا کند و به اجرای خود پایان دهد.

نمایش «نوزده، نود و نه» به کارگردانی ایوب آقاخانی که اجرای خود را از ۱۹ بهمن در تالار چهارسو با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت۱۶۰ هزار تومان آغاز کرده بود با مجموع ۳۰ اجرا و میزبانی از ۲ هزار و ۴۸۶ مخاطب، توانست با فروش ۲۸۵ میلیون و ۸۷۲ هزار تومان صحنه اجرا را ترک کند.

نمایش «عدد‌های نشده» به کارگردانی حسین کشفی‌اصل نیز که اجرای خود را از ۱۷ بهمن در تالار قشقایی ساعت ۱۸ با ظرفیت۹۶ نفر و قیمت بلیت۱۵۰ هزار تومان آغاز کرده بود، با ۳۳ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۳۰۶ مخاطب و فروشی معادل ۱۲۱ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان، به اجرای خود خاتمه دهد.

نمایش «مَثلث» به کارگردانی قیس یساقی نیز که اجرای خود را از ۲۲ بهمن در تالار قشقایی، با ظرفیت۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان آغاز کرده بود، با ۳۶ اجرا و میزبانی از ۳ هزار و ۱۲۸ مخاطب و فروش ۳۳۰ میلیون و ۷۲۰ هزار تومانی به اجرای خود پایان دهد.

نمایش «دویست و هشتادمین شب سال» به کارگردانی مرجان پورغلامحسین که از ۱۹ بهمن در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت۱۲۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده بود، با مجموع ۳۱ اجرا و میزبانی از ۹۵۸ مخاطب به فروشی معادل ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دست پیدا کند و به اجرای خود پایان دهد.

نمایش «شکافتن کام ماهی» به کارگردانی سمن قناد که از ۱۸ بهمن در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی۲۶ نفر و قیمت بلیت۱۰۰ هزارتومان روی صحنه رفته بود، با ۳۲ اجرا، ۷۹۱ مخاطب جذب کرد و با فروشی معادل ۵۹ میلیون ۸۱۰ هزار تومان به اجرای خود پایان داد.

همچنین نمایش محیطی «من نوید نیستم» به کارگردانی سید علی خوشرو در دور جدید اجرا‌های خود که از ۱۹ بهمن با قیمت۵۰ هزار تومان در کافه تریای سالن قشقایی، به صحنه رفته بود؛ با ۳۰ اجرا، میزبان ۲۸۲ مخاطب شد و با فروش ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی به اجرای خود خاتمه داد.

در تماشاخانه سنگلج، نمایش «مجلس بلبشو جور کردن» به کارگردانی فرشید قلی‌پور که از ۱۷ اسفندماه به صحنه رفته است؛ با ۶ میزبان ۴۸۸ تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت ۸۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن ۲۳۶ نفری، به فروش ۱۳ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان دست یافته است و به اجرای خود ادامه می‌دهد.

در تالار هنر، نمایش «کتابخورها» به کارگردانی اسماعیل رحیمی سروش که از روز ۲۵ بهمن ماه، اجرای خود را آغاز کرده است، با ۲۸ اجرا در تالار ۲۴۴ نفری و قیمت بلیت ۹۰ هزار تومانی، توانست میزبان ۱ هزار و ۹۶۱ تماشاگر باشد و با فروش ۱۰۰ میلیون و ۳۹۱ هزار تومانی به اجرای خود پایان دهد.

همچنین نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی که از ۳ اسفندماه در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است؛ با ۲۱ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانسته ۱ هزار و ۴۰۸ تماشاگر را جلب کند و با فروش ۱۰۰ میلیون و ۱۲۶ هزار تومان به اجرای خود از ۱۵ فروردین‌ماه ادامه دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرین جدی و پرتحرک همایون شجریان در رینگ بوکس (فیلم)
  • سینمای ایران به طرحی نو نیاز دارد
  • دال، حامی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران شد
  • معرفی 6 مورد از پر فروش ترین لپ تاپ های استوک اروپایی در سال 2024
  • چالش‌های مد و لباس و «ایونت»‌هایی که نقش چسب‌زخم را ایفا می‌کنند
  • «مَثلث» پس از «سیاه خال» دومین نمایش پرفروش شد
  • آمار فروش نمایش های تماشاخانه ایرانشهر
  • اعلام آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • نمایش «مَثلث» پس از «سیاه خال» دومین نمایش پرفروش شد
  • چالش‌های مد و لباس و «ایونت‌»هایی که نقش چسب‌زخم را ایفا می‌کنند