Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@02:50:33 GMT

سالن دو و میدانی خرم آباد آماده بهره برداری است

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۹۱۱۹

سالن دو و میدانی خرم آباد آماده بهره برداری است

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: بزرگترین سالن سرپوشیده دو و میدانی کشور در دهکده المپیک خرم آباد آماده بهره برداری است.

علی یاور عزیزپور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دهکده المپیک شامل چندین طرح بوده که تعداد سه سالن ورزشی آن آماده بهره برداری می باشد.
وی گفت: سه طرح دیگر آن در دست ساخت بوده که 2طرح آن از طرح های مهم تلقی می شود که بزرگترین سالن سرپوشیده دو و میدانی کشور شامل آن می شود که تنها محوطه سازی آن باقی مانده که با حضور یکی از مسئولان ارشد دولت به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عزیزپور بیان کرد: مجموعه 15هزار نفری فوتبال که در اختیار شرکت مادر تخصصی سالن های ورزشی بوده اکنون فعالیت خود را به صورت جدی دنبال می کند و بیش از 85درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی افزود: امیدواریم تا پایان امسال این طرح مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت و توانمندی ‌های لرستان و از سوی دیگر سرانه پایین فضای ورزشی در این استان ساخت دهکده المپیک در سال 86 در زمینی به وسعت 252 هکتار آغاز شد.
عزیزپور گفت: با احداث دهکده المپیک خرم آباد می توان نقش عمده ای را در پیشبرد اهداف ورزشی استان و افزایش سرانه ورزشی ایفا کرد.
3210/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دهكده المپيك خرم آباد ورزش و جوانان سالن دو و ميداني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است

تین نیوز

مدیرکل نیروی کشش شرکت راه آهن گفت: ۲۰ لکوموتیو تحویل گرفته شده از شرکت مپنا، به طور متوسط ۵۰ تا ۶۰ درصد آماده به کاری دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، هادی یارجی درباره تجربه واگذاری لوکوموتیو به شرکت مپنا به روشROO گفت: قراردادی ۵ ساله در سال ۱۳۹۵ با شرکت مپنا منعقد شد که ۵۰ لوکوموتیو آلستوم که متوقف بودند برای بازسازی و بهره برداری در اختیار شرکت مپنا قرار داده شود و پس از بهره برداری مالکیت لوکوموتیوها به شرکت مپنا واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۰ لکوموتیو، بازسازی و وارد شبکه ریلی شده و ۳۰ لکوموتیو همچنان در اختیار مپنا است و در حال سپری کردن فرایندهای مختلف مونتاژ، دمونتاژ و بازسازی قرار دارد.

یارجی تصریح کرد: ۲۰ لوکوموتیو تحویل گرفته شده، به طور متوسط ۵۰ تا ۶۰ درصد آماده به کاری دارد یعنی روزانه ۱۰ تا ۱۲ لکوموتیو آماده به کار داریم و مابقی، در چرخه بهره برداری و تعمیرات است که همان ها هم قابلیت اطمینان بسیار پائینی دارد.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد این پروژه می توانست به شکل بهتری عمل شود زیرا بیشتر کاری که انجام شده دمونتاژ بوده نه بازسازی و علت اینکه در آماده به کاری این لکووموتیوها و قابلیت اطمینان آنها اتفاق خوبی نیفتاده این است که سرمایه گذاری خاص و ویژه ای از سمت سرمایه گذار در این پروژه اتفاق نیفتاده است.

حجم ویدیو: 52.61M | مدت زمان ویدیو: 00:02:52 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد