Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد فیضی، نماینده مردم شهرهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: بودجه سنواتی پروژه ریلی اردبیل حاکی از این موضوع است که این اعتبارات به صورت سالانه رشد قابل توجهی داشته‌اند به طوریکه 7 میلیارد تومان سال 94 به 145 میلیارد تومان بودجه مصوب سال 97 رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این موضوع نشان از توجه ویژه دولت به تنها راه ریلی استان اردبیل دارد، افزود: خوشبختانه امسال موفق شدیم با رایزنی‌ها اعتبار مصوبی از سمت فاینانس داخلی داشته باشیم که این مهم روند اجرایی این پروژه را تسریع بخشیده است.

نماینده مردم شهرهای اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس تصریح کرد: 750 میلیارد تومان مصوب بودجه پرداختی از سوی بانک ملی ایران بوده که قرار بر این است تا این مقدار در سه قسط هر قسط به ارزش مالی 250 میلیارد تومان در سه سال پرداخت شود که هم‌اکنون 80 میلیارد تومان از قسط نخست سال 97 پرداخت شده است.

فیضی با اشاره به اهمیت راه‌آهن اردبیل_میانه در رشد اقتصادی منطقه تصریح کرد: در قانون بودجه سال 97 اتصال راه‌آهن اردبیل به راه‌آهن پارس‌آباد نیز در دستور کار است که دو میلیارد تومان برای مطالعه این طرح هزینه لازم است و ما سعی خواهیم داشت تا با جدیت این پروژه را نیز پیگیر باشیم.

وی با اشاره به نصب تابلوهای روزشمار پروژه راه‌آهن اردبیل_میانه افزود: اگر گاهی بسیاری فکر می‌کنند که عملیات اجرایی طبق تاریخ نمایش داده شده در این تابلوها در سطح شهر همخوانی نخواهد داشت و پروژه با این سرعت اجرایی تا موعد مقرر به بهره‌برداری نخواهد رسید اما لازم است که بگوییم تمامی این تابلوها برحسب عملیات اجرا شده در محل پروژه کار می‌کنند و این پروژه در موعد مقرر با همکاری سازمانها و دولت و به لطف خدا به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت منطقه آزاد استان اردبیل نیز گفت: منطقه آزاد اردبیل بعد از ارائه لایه به مجلس از سوی نمایندگان و رئیس مجلس به تصویب رسید و هم‌اکنون برای رفع ایرادات نهایی به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده شده است که در شورای نگهبان هم سه ایراد برای این طرح مطرح شده است که منتظر خواهیم بود تا این طرح پروسه و روال قانونی را برای تصویب و نهایی شدن طی بکند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درخصوص مشکلات اقتصادی مردم در این برهه زمانی اظهار داشت: اگر امروزه مردم با مشکلات اقتصادی کلانی مواجه هستند باید بدانیم که وظیفه مدیران و تیم اقتصادی دولت این است تا مردم را از این وضعیت فعلی در سریع‌ترین زمان و به بهترین شکل ممکن رهایی داده و در فکر پی‌جویی راه‌حلی برای برطرف‌سازی این مشکلات باشند.

فیضی همچنین با اشاره به حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان اردبیل و استفاده از ظرفیت بخش کشاورزی این منطقه در راه‌اندازی کارخانجات و واحدهای تبدیلی و تولیدی بیان داشت: خوشبختانه بعد از آغاز به کار استاندار اردبیل در این استان توانستیم استقبال خوبی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی داشته باشیم و در این زمینه ما نیاز شدیدی به واحدهای صنایع تبدیلی در منطقه داریم تا بتوانیم از ظرفیت کشاورزی خود نهایت بهره‌مندی را داشته باشیم.

وی در پایان با تاکید بر رفع مشکل بیمه کارگران اردبیل گفت: من خود به شخصه از برای پیگیری مشکل بیمه 5 هزار کارگر اردبیلی برای شخص مدیرکل تامین اجتماعی نامه ارسال کردم که در این خصوص هنوز منتظر دریافت پاسخ از سوی این سازمان هستیم تا بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن نیز این قشر زحمتکش جامعه در استان خودمان را ساماندهی کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است

استاندار اصفهان گفت: بنا داریم با مردم ارتباط نزدیک پیدا کنیم و مسائل و مشکلات آنها را از نزدیک بشنویم؛ این پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی بوده است تا هیچکس احساس نکند تافته جدا بافته‌ای از مردم عزیزمان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در نشست صمیمانه با منتخبین و موثرین مناطق شرق شهرستان اصفهان با اشاره به سفر منطقه‌ای کارون دولت مردمی به شرق شهرستان اصفهان اظهار کرد: این کار از ابتدای دولت سیزدهم شروع شده و شهرستان به شهرستان و منطقه به منطقه جلو رفته‌ایم و در اولین گام از شهرستان‌های عقب‌تر شروع کرده‌ایم که تا امروز به شهرستان اصفهان رسیدیم و توجهمان معطوف به داخل اصفهان شده است.

وی افزود: بنا داریم به صورت دو هفتگی یا هفتگی در یکی از مناطق اصفهان به اتفاق شورای اداری استان و شهرستان حضور پیدا کنیم و با مردم ارتباط نزدیک پیدا کنیم و مسائل و مشکلات آنها را از نزدیک بشنویم؛ این پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی بوده است تا هیچکس احساس نکند تافته جدا بافته‌ای از مردم عزیزمان است و همه می‌دانیم اگر از این فرصت برای خدمت استفاده کنیم برنده برده‌ایم وگرنه دچار خسران و عاقبت به شر خواهیم شد.

استاندار اصفهان از منتخبین شرق اصفهان برای راهنمایی و همراهی با دولت کمک خواست و گفت: مسئله آب و مسئله ساماندهی اتباع بیگانه از جمله مواردی است که نیازمند عزم جدی مردم برای حل آن هستیم و در این موارد هیچ کس نباید دنبال مصلحت خود باشد.

وی در خصوص پروژه‌های تأمین آب استان اصفهان از دریای جنوب، تصریح کرد: همه کارشناسان معتقد بودند که اتمام چنین پروژه‌ای نزدیک به ۱۱ سال به طول خواهد انجامید اما دیدیم که طی یک سال نیمی از پروژه اجرا شده است و در این بین یک هزار و ۳۰۰ جوشکار و ۴۰۰ ماشین آلات سنگین در چند جبهه کار می‌کنند تا پروژه هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.

مرتضوی تاکید کرد: انرژی زیادی گذاشته شده تا پروژه‌ها یکی پس از دیگری به ثمر بنشینند و پروژه‌های بر زمین مانده قبلی نیز اجرا شوند؛ البته با همکاری و مساعدت مردم کمک کنیم تا مسائل و مشکلات با نگاه هم‌افزا و وحدت آفرین حل شوند والا همه خسران می‌بینیم و گله‌مند می‌شویم.

کد خبر 747915

دیگر خبرها

  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان
  • نخست وزیر اسپانیا در فکر کناره گیری از قدرت