Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهرکرد- ايرنا- نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: اعتبارات دولتي پاسخگوي نياز تکميل و بهره برداري از طرح هاي نيمه تمام نيست.

به گزارش ايرنا، خديجه ربيعي فرادنبه شامگاه پنجشنبه در شوراي اداري شهرستان بروجن تاکيد کرد: چهارمحال و بختياري جزو استان هاي کم برخوردار اما داراي مردمي با روحيه تلاش، همکاري و تعامل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: مسئولان استان براي تسريع و پيگيري براي جذب اعتبارات وزارتخانه ها و هزينه آن در مناطق کمتر توسعه يافته اقدام کنند.
ربيعي فرادنبه تصريح کرد: احداث سد امام قيس که مطالعات اوليه آن در سال 1385 مطرح و تعريف شده از مهمترين خواسته هاي اهالي اين روستاست.
وي يادآور شد: براساس پيگيري هاي به عمل آمده مسئولان وزارت جهاد کشاورزي معتقدند پس از بررسي و به روزرساني اين پروژه مي توان اجراي آن را به وزارت نيرو سپرد.
به گزارش ايرنا، با احداث سد امام قيس آب مورد نياز 2 هزار و 600 هکتار از زمين هاي کشاورزي 6 روستاي شهرستان بروجن تامين مي شود.
فرماندار شهرستان بروجن نيز گفت: توجه به پروژه هاي نيمه فعال مانند تکميل محور ارتباطي چهار خطه شهرکرد – بروجن، افتتاح جاده نقنه – همگين، اصلاح هندسي سه راهي گندمان – بلداجي و چغاخور، راه اندازي بيمارستان 239 تختخوابي بروجن و احداث تقاطع غيرهمسطح در دوراهي امام قيس در دستور کار قرار دارد.
مسعود ملکي تاکيد کرد: تکميل بيمارستان 239 تختخوابي بروجن با 95 درصد پيشرفت فيزيکي، تکميل ساختمان پزشکي قانوني با 50 درصد پيشرفت فيزيکي و بسياري طرح ها و پروژه هاي نيمه تمام ديگر در شهرستان بروجن جزو اقدامات مهم مسئولان شهرستان بروجن است.
وي تاکيد کرد: امسال بعد از گذشته هفت سال از آغاز عمليات اجرايي احداث پروژه فرهنگسراهاي گندمان و فرادنبه با 30 درصد پيشرفت فيزيکي چهار ميليارد و 500 ميليون ريال اعتبار براي تکميل هر کدام از اين طرح ها اختصاص يافت.
فرماندار شهرستان بروجن اظهار داشت: مديران کل دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري براي اجراي سريع تر مصوبات شوراي اداري اين شهرستان اهتمام جدي داشته باشند.
7362/6021
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ وحید وزیری راد در حاشیه بازدید اعضای طرح ۸۴۰ واحدی زمین‌های ۲۷ هکتاری پردیسان، (مقابل دانشگاه آزاد اسلامی) با بیان اینکه این پروژه از سال ۹۹ با مشکلات زیادی مواجه بوده و در ۸ ماه گذشته با دستور مستقیم استاندار پیشرفت قابل توجهی را داشته است افزود: پیشرفت این پروژه تاکنون ۷۰ درصد برآورد شده است و در صورت تامین مالی از وام بانک و واریزی به موقع اعضا، مهر ماه تحویل مالکان خواهد شد. 
وی گفت: تاسیسات بلوک‌های فاز ۱ این پروژه تمام شده و در مرحله کاشی و سرامیک است.
 طرح نهضت ملی مسکن در استان قم در حال حاضر با ساخت ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در حال اجراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد