Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: اولین کلینیک دیابت در حوزه این دانشکده راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران کردی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: با آغاز طرح تحول نظام سلامت خدمات بسیار خوبی در شهرستان های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در دست اجراست که یکی از آنها راه اندازی کلینیک دیابت در شهرستان ایرانشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد:تاکنون در حوزه دانشکده علوم پزشکی ایرانشهردر حدود10هزار و 451 بیمار دیابتی شناسایی و ثبت شده که بیشترین آمار مربوط به شهرستان ایرانشهر با دو هزار و 604بیمار می باشد که بر اساس اولویت آماری اولین کلینیک دیابت در شهرستان ایرانشهر راه اندازی شده و در شهرهای چابهار و نیکشهر نیز بزودی راه اندازی خواهد شد.
کردی افزود: در کلینیک دایرشده پرستارآموزش دیده و باتجربه و پزشک متخصص داخلی فعالیت دارند و به زودی کارشناس تغذیه  هم در این کلینیک مستقر خواهد شد که به مراجعه کنندگان خدماتی ازجمله مشاوره، پیشگیری، آموزش  نحوه صحیح تزریق انسولین، اندازه گیری فشار خون، علائم افت قند خون، افزایش قند خون، کنترل قند خون پیشگیری از عوارض های بیماری دیابتی را آموزش می دهند.
وی خاطر نشان کرد: کلینیک دیابت در روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته واقع در کلینیک ویژه تخصصی وحدت فعالیت دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از آمریکا؛ حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به پاخواسته اند.
دانشگاه سوربن و ساینس پو یا همان دانشکده معروف علوم سیاسی پاریس به کانون جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان فرانسه تبدیل شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دانشجویان دانشکده علوم سیاسی پاریس از شب گذشته و پس از بازداشت همکلاسی هایشان دست به اعتصاب زده و در حمایت از مردم غزه کلاس‌های خود را تعطیل و در مقابل دانشکده تجمع کردند.
دانشجویان فرانسوی با در دست داشتن پرچم فلسطین و عکس‌های دانشجویان بازداشتی ضمن حمایت از ملت فلسطین؛ با شعار " اسرائیل قاتل و جنایت کار، مکرون همدست و شریک" عملکرد دولت فرانسه را به شدت زیر سئوال بردند.
روز گذشته هم گروهی از دانشجویان حامی فلسطین در جلوی دانشگاه سوربن؛ محل سخنرانی مکرون درباره اروپا و چالش‌های پیش روی آن؛ تجمع کردند که به گفته برخی رسانه‌ها تعداد زیادی از آنها بازداشت شدند.
هنوز پلیس آمار دقیق دانشجویان بازداشت شده در فرانسه را اعلام نکرده است.

دیگر خبرها

  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • ۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل