Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@13:42:41 GMT

حکیمی پور: نظر خاتمی را لحاظ می کنیم

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۹۴۷۷

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - برنا نوشت: فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جزییات پارلمان اصلاحات دو هفته دیگر در شورای هماهنگی به تصویب خواهد رسید.

«احمد حکیمی پور»، عضو شورای عالی سیاست گذاری، در خصوص "پارلمان اصلاحات" گفت: در جلسات شورای هماهنگی مدت های زیادی بوده که بر روی پارلمان اصلاحات بحث می شود زیرا موضوع مهمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مهلت باقی مانده، باید نمایندگانِ احزابِ عضو شورای هماهنگی، این موضوع را بار دیگر در شورای مرکزی مورد بحث قرار دهند و اگر پیشنهاد تکمیلی یا اصلاحی هست بیاورند تا در کمیته سیاسی همه پیشنهادات مطرح و در نهایت، طرح نهایی برای تصویب به شورای هماهنگی فرستاده شود.

او ادامه داد: پارلمان اصلاحات موضوع مهمی بوده و چندین بار مورد بازبینی قرار گرفته است. نمی خواستیم با عجله روند کار پیش برود، در نتیجه فرصت داده شد تا گروه ها برای بار دوم نظرات خود را بیان کنند. 

او تاکید کرد: قرار براین شد جزییات پارلمان اصلاحات دو هفته دیگر در شورای هماهنگی به تصویب برسد. کلیات پارلمان اصلاحات در شورای هماهنگی قبلا تصویب شده و مخالفتی در این خصوص وجود ندارد. چگونگی ساختار، اعضا و جزییات طرح نیز مورد بررسی قرا خواهد گرفت.

او در خصوص "تفاوت های پارلمان اصلاحات با شورای عالی سیاست گذاری" گفت: دنبال این هستیم انواع و اقسام مجموعه ها که به نام اصلاح طلبی فعالیت می کنند، را یک دست و یک نهاد بالادستی درست کنیم که مشمول مجموعه اصلاح طلبان باشد. پارلمان اصلاحات در گستره کشورها و استان ها خواهد بود و اینکه امور اجرایی به چه نحوی انجام شود تصمیمش بر عهده پارلمان است.

او در خصوص نقش احزاب در این پارلمان گفت: موسس این پارلمان شورای هماهنگی و احزاب هستند و اصل تشکیل آن احزاب اصلاح طلب است. تعداد اعضا نیز براساس سهمیه احزاب است؛ البته این ها بحث های جزیی است که باید در موردش، نظرات جمع را بپرسیم و نهایی کنیم.

او در پایان گفت: پارلمان اصلاحات تا دوهفته دیگر در شورای هماهنگی تصویب خواهد شد و بعد به وزرات کشور فرستاده می شود تا شکل قانونی به خود گیرد. حتما هم قبل اینکه به ثبت رسد نظر بزرگان اصلاح طلب مثل اقای خاتمی را خواهیم گرفت. طرح نهایی را به ایشان ارایه می دهیم تا اگر نظری دارند در آن لحاظ کنند. 

 

2929

کلید واژه‌ها : پارلمان اصلاحات - اصلاح طلبان - سید محمد خاتمی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پارلمان اصلاحات اصلاح طلبان سید محمد خاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز با اشاره به پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی، بر لزوم تصویب سریع نرخ جدید کرایه تاکسی ها تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، امیر صفی خانی با اشاره به وضعیت افزایش کرایه تاکسی ها قبل از تصویب نرخ جدید اظهار کرد: یک ماه قبل از عید نوروز لایحه نرخ های جدید کرایه تاکسی را تقدیم شورای شهر اهواز کردیم و این پیشنهاد در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر بررسی و مقرر شد در صحن علنی شورای شهر بررسی و تصویب شود و انجام آن به جلسه بعدی موکول شد.

صفی خانی افزود: با توجه به اینکه امسال تاکنون جلسه ای در صحن علنی شورای شهر اهواز برگزار نشده، این موضوع نیز همچنان بررسی و تصویب نشده است.

وی با اشاره به میزان افزایش نرخ کرایه تاکسی ها گفت: در این لایحه، نرخ کرایه تاکسی ۳۵ تا ۴۰ درصد افزایش یافته است.

صفی خانی در خصوص افزایش خودسرانه کرایه تاکسی توسط رانندگان بیان کرد: وظیفه سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز این است مانند سایر کلانشهرهای ایران، نرخ کرایه تاکسی را تعیین و به شورای شهر ارجاع دهد و این کار در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ انجام شد تا از ابتدای امسال کرایه ها بر اساس نرخ مصوب باشد. امیدواریم هر چه سریعتر این نرخ مصوب و در تابلوهای سطح شهر نصب شود.

صفی خانی با اشاره به گلایه رانندگان از تصویب نشدن افزایش نرخ کرایه افزود: تمام کلانشهرهای ایران بدون استثناء نرخ جدید کرایه تاکسی را مصوب و اجرا کرده اند اما در اهواز با وجود اینکه اکنون از نیمه اردیبهشت ماه هم گذشته ایم هنوز این موضوع اجرایی نشده است. آیا انصاف است همچنان راننده تاکسی به نرخ سال گذشته کرایه تاکسی بگیرد؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران