Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@22:26:19 GMT

دستگیری راننده‌ای که مامور راهور را زیر گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۹۵۰۲

دستگیری راننده‌ای که مامور راهور را زیر گرفت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز جزئیات ماجرای حمله به مأمور راهور و پخش فیلمی دراین باره در فضای مجازی را تشریح کرد.

به گزارش میزان، سرهنگ غلامعلی شرق در گفتگو با میزان تشریح کرد:چندی پیش در میدان عظیمیه شهر کرج یکی از ماموران پلیس راهور درحال اعمال قانون راننده خانم خودرو سمند بود که در این میان مردی به آن‌ها نزدیک شد تا از خانم جوان دفاع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: متاسفانه در ادامه مرد مداخله جو اقدام به فحاشی کرده و مأمور پلیس راهور درخواست نیروی کمکی می‌کند. در این لحظه مرد میانسال با خودروی خود به سمت افسر پلیس حرکت کرده و مأمور پلیس راهور که جان خود را در خطر دیده، روی کاپوت می‌پرد. راننده خودرو هم بدون توجه به وضعیت مأمور پلیس به حرکت ادامه می‌دهد. پس از طی مسافتی مأموران پلیس موفق به توقف خودرو و دستگیری مرد راننده کردند و خوشبختانه افسر پلیس هیچ صدمه‌ای ندیده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز اضافه کرد: درحال حاضر متهم تحویل اداره آگاهی شده و تحقیقات اولیه حاکی از آن است که مرد مداخله جو دچار مشکلات اعصاب و روان بوده و تحت درمان قرار داشته است.

سرهنگ غلامعلی شرق با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی به نام پلیس مقتدر امین مردم گفت: نیروی انتظامی همواره باید همواره مظهر اقتدار، نظم و مهربانی باشد و این به این معنی است که پلیس درعین توان انجام کار صاحب مشروعیت و مقبولیت لازم برای انجام آن کار از سوی جامعه است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پلیس راهور حمله به پلیس زیر گرفتن پلیس بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سیدجمال سجادی پور با بیان اینکه یکی از نقاط حادثه خیز در بلوار بسیج است که به طور مداوم شاهد تصادفات در این بلوار هستیم گفت: برای کاهش تصادف در بلوار بسیج ایجاد سرعتکاه و یا حذف بریدگی در دستور کار شورای ترافیک باشد.


در این جلسه نقاط اعلامی توسط پلیس راهور مورد طرح و بررسی قرارگرفت و مقرر شد؛ پلیس راهور، نقاط حادثه خیز را تکمیل و جهت بررسی و اعلام نظر نهایی درجلسه شورای ترافیک مطرح نماید.


در این جلسه بر آموزش و فرهنگ سازی ترافیک و اولویت رفع نقاط حادثه خیز و پیگیری مصوبات جلسات سال گذشته و تامین پارکینگ ماشین سنگین تاکید شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت