Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز پزشکی تخصصی و فوق تخصصی شبانه روزی شهدا با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اصفهان به بهره برداری رسید. ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مرکز پزشکی تخصصی و فوق تخصصی شبانه روزی شهدا واقع در ضلع شمالی سپاهان شهر در مساحت 7 هزار متر مربع و زیربنای 12 هزار متر مربع در دو طبقه و فضاهای جانبی احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز درمانی شامل بخش‌ها و کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی مجهز است که با هدف ارائه خدمات درمانی به خانواده نیروهای مسلح و ایثارگران و همچنین عموم مردم راه اندازی شده است.

کلینیک‌های گوارش، پوست و مو، گوش، حلق و بینی، مغز و اعصاب، قلب، طب فیزیکی و توانبخشی، زنان و مامایی، چشم پزشکی، دندانپزشکی و داروخانه شبانه روزی از جمله این بخش‌ها است.

همچنین این مرکز شامل درمانگاه‌های فوق تخصصی ریه، خون، آسم، آنکولوژی، عفونی، گوارشی، غدد، نفرولوژی، روماتولوژی، نوزادان، ایمونولوژی است.

درمانگاه‌های تخصصی شامل اطفال، جراحی عمومی، جراحی اعصاب، داخلی، اورولوژی، ارتوپدی، روانپزشکی، طب سنتی، دیابت همچنین خدمات شبانه روی شامل پزشک عمومی، تزریقات، سرم تراپی و بستری و خدمات کارشناسی شامل تغذیه، روانشناسی، مامایی، ساخت و فروش عینک و اپتومتری از دیگر بخش‌های این مرکز به شمار می‌رود.

این مرکز درمانی، صبح امروز به دست سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حضور سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)، قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی اصفهان افتتاح شد.

انتهای پیام/م

R41346/P1486/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ساخت این مرکز در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در ۶۰۰ متر با ۲ طبقه از سال ۱۳۹۶ آغاز و در اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید. 

محمد مهدی مجذوبی افزود: برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ، ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد که با توجه به اینکه ۵۰۰ میلیون تومان را خیر نیک اندیش مرحوم «نعمت الله سلطانی» هزینه کرده بود به نام ایشان نامگذاری شد و مابقی از محل منابع استانی و دانشگاه علوم پزشکی فراهم شد.

در این مراسم از خانواده خیر نیک اندیش مرحوم نعمت الله سلطانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا
  • اولین گروه پزشکان حج و زیارت عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • امشب اولین گروه پزشکان حج و زیارت عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • عملیات «وعده صادق» مصداق بارز وعده الهی است