Web Analytics Made Easy - Statcounter

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،کاروان راهیان نور غرب و شمال غرب کشور از سپاه شهرستان خوی با حضور ۴۲ نفر از بسیجیان در قالب ۱ دستگاه اتوبوس به مدت ۳روز از حوزه‌های شهری به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در شمالغرب اعزام شدند.
 این کاروان با بدرقه سرهنگ پاسدار بلال مغفور جانشین فرماندهی سپاه خوی و حجت الاسلام خیراله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی ففیه در این سپاه به ارتفاعات منطقه بازی دراز در استان کرمانشاه اعزام شدند.
سرهنگ پاسدار بلال مغفور جانشین فرماندهی سپاه خوی در آیین بدرقه کاروان راهیان نور اظهار داشت: برگزاری اردو‌های راهیان نور فرصت مناسبی برای انس نسل جدید با شهدا و مناطق جنگی است و بهتر است در این اردو‌ها با برنامه ریزی دقیق و درک عمیق با عملیات‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در شرایط سخت آشنا شویم تا از صراط مستقیم منحرف نشویم.
 حجت الاسلام خیراله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی ففیه: آشنایی با وا‍ژه شهادت، ایثار و دفاع مقدس، ارتباط و نزدیکی با خدا و فرمان برداری از ولی فقیه را مهمترین درس نسل امروز با الگو گرفتن از رزمندگان و شهداء بیان نمود و هرگوشه و هر وجب از خاک مناطق عملیاتی نماد اسوه و فداکاری راه سیدالشهداشت.

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس
  • کشته شدن ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان
  • شهادت ۲ رزمنده حزب‌الله لبنان در راه قدس
  • شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان
  • تنش شدید میان روسیه و غرب درباره اعزام نیرو به اوکراین/ تصرف دو منطقه دیگر اوکراین توسط ارتش روسیه
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • اعزام رزمندگان گردان امام سجاد به سرزمین نور
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه