Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق سرخ پوشان از اینکه تیم سابقش با وجود این همه محدودیت توانسته در لیگ و آسیا خوب عمل کند، رضایت دارد.

طرفداری- تیم های پرسپولیس و السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با پیروزی 1-0 سرخ پوشان خاتمه یافت.

به نقل از فارس، اسماعیل حلالی، بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص این دیدار بیان کرد:

خیلی بابت این پیروزی خوشحال هستم اتفاق بسیار بزرگی رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه پرسپولیس در شرایطی بازی می‌کند که تیم کاملی ندارد من به تمرینات تیم رفتم و آنها حتی آنقدر بازیکن ندارند که در تمرین دو تیم تشکیل دهند و برای کار تاکتیکی معمولی هم دچار مشکل هستند. خوشحالم در این شرایط بازیکنان تیم امید توانسته‌اند عملکرد خوبی داشته باشند و حضورشان در تیم موثر باشد. این باعث افتخار ما است. 

وی افزود:

متاسفانه مشکلاتی برای پرسپولیس درست کرده‌اند که کار به اینجا رسیده است. من در زندگی‌ام ندیده بودم بازیکنی در یک تیم سرما بخورد و‌ مهره‌ای برای جایگزینی در تیم نداشته باشید. آن افرادی که این مقصر رقم خوردن این مشکلات بودند الان‌ به دنبال زندگی‌شان رفتند. نمی‌دانم به آنها باید چه گفت که تیم را با این مشکلات روبرو کرده‌اند. باید به شرف افرادی که کنار این تیم ماندند درود فرستاد. برانکو می‌توانست از پرسپولیس برود و با دو قهرمانی که بدست آورده بود به بت تبدیل شود اما او در این شرایط اقتصادی و با تیمی که کوهی از مشکلات داشت به کارش ادامه داد. او واقعا مردانگی کرد. شاید خود ایرانی‌ها هم این کار را نمی‌کردند. او آنقدر شرف داشت که ایستاد و با 13-12 بازیکن کار را پیش برد.  

سرمربی امیدهای پرسپولیس در ادامه تاکید کرد:

پرسپولیس در لیگ بهترین نتایج را گرفته و در آسیا هم کار بزرگی کرده است . برانکو ثابت کرد که با تلاش و پشتکار می‌توان موفق بود البته مدیریت تیم هم زحمت کشید. تا به الان حمیدرضا گرشاسبی رضایت صدها طلبکار را جلب کرده است. او حمایت بسیار خوبی از پرسپولیس داشته و همین مسئله هم به تیم کمک کرده تا بتواند خوب کار را پیش ببرد. هواداران هم مثل همیشه فوق‌العاده بودند و پشت تیم ایستادند.  این موفقیت‌ها گوارای ‌وجود همه هواداران باشد. 

وی افزود:

در  اواخر دهه 70 در مرحله نیمه نهایی آسیا در شرایطی که تا دقیقه 85 یک بر صفر از سامسونگ پیش بودیم با دریافت دو گل بازی را واگذار کردیم و به فینال نرسیدیم هنوز به نوعی از آن بازی عقده در دل دارم و دائم حسرتش را می‌خورم. مقابل السد که به پیروزی رسیدیم به نوعی از این بابت راحت شدم. قسمت اعظمی از راه را طی کردیم و یک نیمه سخت و نفس‌گیر باقی مانده است. بازیکنان و مربیان پرسپولیس می‌توانند به الگویی تبدیل شوند و نشان دهند که در محدودیت‌ها به چه شکلی باید کار کرد. 

وی درمورد عملکرد بازیکنان امید پرسپولیس در این مقطع که تیم کمبود بازیکن دارد، عنوان کرد:

از این اتفاق خوشحال هستم که پرسپولیس این پتانسیل را دارد که از این مهره‌ها بهره ببرد. البته دوست داشتم این نفرات بیشتر بازی کنند و در مسابقاتی که تیم از حریف خود جلو است به میدان بروند. این اتفاق باعث می‌شود آمادگی بازیکنان بیشتر شود تا وقتی که مجبور می‌شوند از آنها در یک مسابقه به این سختی استفاده کننند آمادگی بالاتری داشته باشند. در تیم امید هم این مشکل هست و فقط 14-13 بازیکن داریم. ما هم در مضیقه به سر می‌بریم و نتوانستیم بازیکن جذب کنیم اما با همین وجود در لیگ امیدها مدعی هستیم و در رده پنجم جای گرفتیم. در این شرایط که تیم بزرگسالان دچار مشکل است بازیکنان امید را برای مسابقات از آنها نمی‌گیریم و خودمان هم با همین سختی کار را پیش می‌بریم.

حلالی یادآور شد:

من در تیم امید و مجتبی جباری در تیم نوجوانان چون پرسپولیس را خانه خودمان می‌دانیم وقتی دیدیم این مشکلات هست برای کمک به تیم جلو آمدیم. جباری در تیم نوجوانان فقط 8 بازیکن دارد و از بازیکن درون دروازه استفاده می‌کند. بازیکنان نونهالان برای مسابقات نوجوانان به کمک آنها می‌آیند. سلامی و هاشمی هم در تیم نونهالان و جوانان مشکل دارند. امیدوارم از تیم ما هم حمایت شود اگر به تیم‌های پایه بها داده شود به سود تیم بزرگسالان است. متاسفانه در دوره‌های قبل به آن شکلی که باید کار نشده و ما نتوانستیم نفرات زیادی به تیم‌مان اضافه کنیم. ما علاوه بر مسائل فنی باید از لحاظ اخلاقی هم به این بازیکنان آموزش بدهیم تا این بازیکنان رده رده بالا بروند و بتوانند اتفاقی را رقم بزنند که باعث شادی دل میلیون‌ها هوادار شود. 

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تاکید کرد:

شما ببینید یک پیروزی چه تاثیری در سطح جامعه دارد. برد پرسپولیس مقابل السد باعث شد در این شرایط سخت اقتصادی 40-30 میلیون مردم هوادار مشکلات خود را فراموش کنند و چند روزی با نشاط بیشتر در سطح جامعه به فعالیت بپردازند. شما می‌‌بینید یک مسابقه فوتبال چه تاثیری می‌تواند بگذارد به همین خاطر است که همه برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند. من چه زمانی که بازی می‌کردم و چه زمانی که افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشتم لحظه‌ به لحظه با تمام توان برای تیم به میدان می‌رفتم تا باعث شادی مردم شوم. 

حلالی در پایان گفت:

امیدوارم به بازیکنان امید باز هم بها داده شود و آنها بتوانند باعث شادی دل هواداران شوند. باز هم تاکید می‌کنم باشگاه از تیم‌های پایه بیشتر حمایت کند این مساله به سود پرسپولیس است. با حمایت بیشتر می‌توانیم بازیکنان خوبی را پروش دهیم که در سال‌های آینده به عنوان پشتوانه تیم بتوانند باعث شادی‌های مضاعفی برای هواداران شوند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش‌شانس یا بدشانس؟/ روایت زندگی زوجی بیمار و سالمند که بلیط بخت‌آزمایی ۱ میلیون پوند برنده شدند

به گزارش خبرآنلاین ،با این وجود آنها تصمیم گرفتند که از این پول «نهایت استفاده» را برای داشتن یک زندگی مرفه و آسوده آنهم در واپسین سال‌های عمر بکنند.

یورو نیوز در گزارشی نوشت:این زوج که دارای دو فرزند، پنج نوه و یک نتیجه هستند، ۳۲ سال است که ازدواج کرده‌اند اما ابتلای مرد خانواده به بیماری پلاک پلور و فیبروز ریوی که به عقیده او با قرار گرفتن در معرض آزبست ساختمان‌ها مرتبط است، باعث شد که آنها تقریبا تمام دوران زندگی مشترک خود را به دلیل درمان‌های شبانه‌روزی یان اندرسون، در خانه بمانند و بدون رفتن به تعطیلات بگذرانند.

برنده این پول در واقع زن خانواده یعنی مرلین اندرسون ۷۰ ساله است.

او هنگام شرح ماجرای برنده شدنش می‌گوید که در ابتدا فکر می‌کرده هزار پوند برنده شده و از این بابت نیز «بسیار خوشحال» بوده است. بعد از شمردن دقیق صفرها نیز می‌ترسد زیرا فکر می‌کند که یک کلاهبرداری در کار است.

ماجرا از این قرار بود که خانم اندرسون در ۱۲ مارس متوجه شد که تنها ۴.۹۰ پوند در حساب بخت آزمایی آنلاینش باقی مانده است و تصمیم گرفت که با این پول یک بلیط «یورومیلیونز» بخرد.

او می‌گوید: «روز بعد از قرعه‌کشی سراغ ایمیل‌هایم رفتم تا ببینم آیا چیزی برنده شدم یا نه. ابتدا فکر کردم ۱۰۰۰ پوند برنده شدم و خیلی خوشحال شدم. سپس شروع به شمردن صفرها کردم و نمی‌توانستم چیزی را که می‌دیدم باور کنم، بنابراین دوباره آنها را شمردم. به این فکر می‌کردم که نمی‌تواند درست باشد و باید کلاهبرداری در کار باشد.»

او می‌افزاید: «ناامیدانه منتظر ماندم تا ساعت ۸ صبح شود تا بتوانم با شماره لاتاری ملی تماس بگیرم تا دریابم آنچه می‌دیدم واقعاً درست است یا خیر. وقتی آن طرف تلفن به من گفتند که درست است، باور نمی‌کردم.»

خانم اندرسون می‌گوید: «هنوز هم همه چیز بسیار سورئال به نظر می‌رسد. هیچ کلمه دیگری برای توصیف آنچه در حال حاضر در حال گذراندن آن هستیم وجود ندارد.»

یک ویلای بزرگ و یک طبقه

این زوج در حال حاضر در خانه کوچکی زندگی می‌کنند که خانم اندرسون آن را به یک «خوابگاه» تشبیه می‌کند.

او می‌گوید: «به دلیل وضعیت سلامت شوهرم، او نمی‌تواند از پله بالا برود. به همین دلیل ما اتاق نشیمن خود را مانند یک اتاق‌خواب آماده کرده‌ایم. ما چاره دیگری نداشتیم.»

اکنون امیدوار است با برنده شدن این بلیط بخت آزمایی، بتواند خانه‌ای بزرگتر بخرد. خانه‌ای بزرگ که به گفته او باید یک طبقه باشد؛ زیرا برای شوهر بیمارش که با کپسول اکسیژن زندگی می‌کند، رفتن به طبقات بالاتر ممکن نیست.

او می گوید: «خرید یک خانه ییلاقی به یان این امکان را می‌دهد که اتاق خواب خودش را داشته باشد و ما نیز می‌توانیم یک اتاق نشیمن داشته باشیم، همه چیز در یک طبقه. به این ترتیب او می‌تواند بقیه عمرش را در آسایش سپری کند.»

آنها پس از برنده شدن این پول، یک خودروی اتوماتیک سیتروئن «دی‌اس۷» نیز برای خودشان خریده‌اند.

خانم اندرسون می‌گوید: «ما در بهترین زمان برنده شدیم. زیرا اکنون شوهرم می‌تواند بهترین کیفیت زندگی را آنهم در زمانی که برایش باقی مانده، داشته باشد.»

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888396

دیگر خبرها

  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • خوش‌شانس یا بدشانس؟/ روایت زندگی زوجی بیمار و سالمند که بلیط بخت‌آزمایی ۱ میلیون پوند برنده شدند
  • به دنبال حل مشکل آبی کابل هستیم
  • آنری و رونالدو با کریستیانو مشکل دارند
  • بهشتی، عضو مجلس خبرگان: به اختلافات جناحی مبتلا هستیم/ مردم عادی که مشکلی ندارند، مشکل جناح‌های سیاسی هستند/ اگر مجلس آینده انقلابی باشد، همه چیز درست می‌شود/ انقلابی بودن یعنی به تمام محورهای قانون اساسی پایبند باشند