Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقیه امیری اظهار داشت: اردوهای سختی را پشت سرگذاشته و تلاش زیادی برای کسب بهترین ورزشکار بسکتبال با ویلچر می کند تا به آرزوهایش برسد.

او افزود: فعالیت در این رشته را از دو سال گذشته آغاز کرده و به طور حرفه ای این رشته را پیگیری کرده و انگیزه زیادی برای کمک به تیمش جهت کسب موفقیت در این دوره از بازی ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان اظهار داشت: از پنج ماه گذشته اردوهای سختی را پشت سر گذاشته و کادر فنی تلاش های زیادی را برای آماده سازی این تیم کرده ام و فکر می کنم به آمادگی حداکثری رسیده ایم.

او با اشاره به تجربیاتی که در مسابقات آسیا و اقیانوسیه کسب کرده، اضافه کرد: در این مسابقات به عنوان ستاره بازی ها معرفی شدم و بسیار امیدوارم بتوانم مسیر موفقیت را با سرعت بیشتری طی کنم.

امیری نتایج مسابقات آسیا و اقیانوسیه را بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: در این رویداد دقت بیشتری روی عملکرد رقبایم داشتم مثل اینکه روزی چند ساعت تمرین و چند ساعت استراحت می کنند و به طور کلی شرایط شان را بررسی و سعی کردم همانند آنها پر تلاش و باانگیزه رفتار کنم.

بسکتبالیست جوان ایران افزود: به صد در صد امادگی رسیده ام و امید وارم در بازی های پارا آسیایی بتوانم در کنار هم تیمی هایم برای کشورمان افتخار کسب کنم. از طرفی آرزو دارم، با تلاش زیاد بتوانم ضمن کسب عنوان بهترین بازیکن، لژیونر شوم.

او با اشاره به نخستین رقابت تیم ملی بسکتبال باویلچر در بازی های پاراآسیایی گفت: نخستین رقابت ما روز یک شنبه مقابل چین انجام خواهد شد که رقابت سختی پیش رو داریم، اما تیم ما بسیار باانگیزه است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقیانوسیه ایران بازی تیم ملی رقابت های قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد

به گزارش "ورزش سه"، فیل فودن فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته و ۲۲ گل و ۱۰ پاس گل در این فصل ثبت کرده است و بالاتر از کوین دی‌بروینه و ارلینگ هالند بهترین بازیکن منچستر سیتی بوده است.

فودن ۴۲ درصد آرا را کسب کرد و دکلان رایس، ستاره خط هافبک آرسنال و رودری، هم‌تیمی خود فودن هم در رتبه‌های دوم و سوم بهترین بازیکنان سال قرار گرفتند.

در جایگاه‌های بعدی هم مارتین اودگارد، اولی واتکینز و کول پالمر حضور داشتند و افرادی مانند برناردو سیلوا، ویرژیل فن‌دایک، محمد صلاح و بوکایو ساکا نیز بخش کوچکی از آرا را کسب کردند.

فودن پس از انتخاب به‌عنوان بهترین بازیکن سال گفت:«بهترین فوتبالیست سال توسط انجمن نویسندگان فوتبال، افتخار بزرگی است. من بسیار بسیار خوشحالم که این جایزه را دریافت کردم اما بدون کمک هم‌تیمی‌هایم نمی‌توانستم این کار را انجام دهم.
ما یک تیم بسیار ویژه از بازیکنان در سیتی داریم و من مفتخرم که بخشی از آن گروه باشم. می‌خواهم از همه هم‌تیمی‌هایم و همچنین پپ و دیگر مربیانم برای حمایت‌ها و توصیه‌هایی که به من کردند تشکر کنم.»

بانی شاو، ستاره تیم زنان سیتی هم با کسب ۵۳ درصد آرا، لارن جیمز را شکست داد و بهترین بازیکن سال در بخش زنان شد.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن
  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم