Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ فرمانده انتظامی گچساران گفت: 2 نفر از کارگران سد و نیروگاه چم شیر گچساران در حال تخلیه چاه فاضلاب شرکت دچار گاز گرفتگی شدند، که توسط یکی از کارکنان نیروی انتظامی گچساران از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.
سرهنگ سید محمد موسوی افزود: دو نفر از کارگران سد و نیروگاه چم شیر با گذر از لوله ۷۵ اینچی فاضلاب، وارد اتاق منهول یا سبتیک شده و در حال تنظیم لوله بوده که دچار گاز گرفتگی می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: راننده که شاهد ماجرا بوده فریاد زنان تقاضای کمک می کرد و یکی دیگر از کارگران، وارد لوله و قصد نجات وی را داشته که خود نیز دچار گاز گرفتگی می شود.
سرهنگ موسوی افزود: در این حین یکی از افسران فداکار نیروی انتظامی به هویت سروان سید مومن مهدوی که صدای فریاد راننده را شنیده بود در محل حاضر می شود و بی درنگ وارد لوله می شود و به کمک حاضرین در حالی که خود نیز دچار گازگرفتگی شده بود پس از تلاش فراوان مصدومان را نجات داد.
وی اضافه کرد: مصدومان که بیهوش شده بودند با کمک امدادگران احیا شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی گچساران نیروگاه چم شیر شرکت فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش عتیقه  در این شهرستان ، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرهاد آراوند افزود: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.
وی بیان کرد:  ماموران پلیس متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و سپس او را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • بهترین لوله بازکنی تهران (قیمت لوله بازکنی + تعرفه اتحادیه)