Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه خودروی پاریس این روزها میزان علاقمندان به دنیای خودرو از سراسر جهان است و بنابراین خودروسازان بزرگ دنیا نیز بهترین و جدیدترین خودروهای خود را در این نمایشگاه خودرویی نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه خودرویی عصر ایران، رسوایی دیزلی در جهان در سال‌های گذشته باعث شد تا پاریس امسال حول الکتریکی‌های قدرتمند چرخ بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جگوار از شاسی‌بلند "آی- پیس" خود رونمایی کرد تا بر غصه و نگرانی تسلا بیفزاید.

آئودی از مدل مفهومی eTron تراک و شاسی‌بلند eTron خود رونمایی کرد. در این میان مرسدس  با مدل مفهومی EQ Silver Arrow یا همان پیکان نقره‌ای  درخشید. علاوه بر این چین به عنوان یک بازار بزرگ با خودروهای موثرتری در پاریس ظاهر شد و رنو نیز با چندین مدل کاملا جدید الکتریکی در خاک خود قدرتمایی کرد.

با این وجود ما با یک نمایشگاه تمام الکتریکی روبه‌رو نبودیم و پورشه مدل مفهومی اسپیداستر خود را در رنگی جدید به دنیا نشان داد و اعلام کرد 1984 دستگاه از آن را در سال جاری خواهد ساخت. ب‌ام‌و با نمایش کوپه سری 8، Z4 شیک و درخشان سری 3 جدید پر قدرت نشان داد. فراری نیز دو مونزای سرعتی متعلق به "گذشته- آینده" را به این شوی آهنین پر زرق و برق آورد.

اینک  بهترین خودروهایی نمایشگاه پاریس را مشاهده کنید.

پیکان نقره‌ای بنز  EQ Silver Arrow

 

پژو e-Legend

EZ-Ultimo رنو

ب‌ام‌و سری 8 از نوع کوپه

 

کانسپت اسپیداستر 911 پورشه

 

خودروهای مونزای فراری

 

رنو K- ZE

 

سیتروئن DS X ئی- تنس

 

جدیدترین نسل ب‌ام‌و سری 3

 جدیترین مدل ب‌‌ام‌و z4

مرسدس بنز EQC

اسمارت فورئیز جدید

 

مرسدس AMG A35

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برترین خودروهای نمایشگاه پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موش این گونه پورشه ماکان را نابود کرد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 ویدیویی از باز کردن یک پورشه ماکان در تهران منتشر شده که ظاهراً موش در آن لانه کرده و بسیاری از اتصالات داخلی را جویده و نابوده کرده است. وضعیت داخل این خودرو پورشه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • موش این گونه پورشه ماکان را نابود کرد
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه
  • گزارش گاردین از سربازان فراری اوکراین؛ «نمی‌خواهیم بمیریم»
  • (ویدئو) بلایی که یک موش بر سر پورشه میلیاردی آورد!
  • ببینید | بلایی که یک موش بر سر پورشه میلیاردی آورد!
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • شتاب فراری برای عرضه مدل‌های جدید
  • جدیدترین قیمت خودروهای چینی ؛ جک ، لاماری و فونیکس چند ؟