Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@03:50:33 GMT

درخشش تامین اجتماعی در اتحادیه ایسا

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۱۲۰۱

درخشش تامین اجتماعی در اتحادیه ایسا

‍‍‍‍‍‍

سازمان تامین اجتماعی ایران با دریافت چهار لوح تقدیر و 15 دیپلم افتخار در میان برگزیدگان همایش اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی مالزی قرار گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سازمان تامین اجتماعی ایران در همایش منطقه ای اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی 'ایسا' در کوالالامپور مالزی به دلیل تجارب موفق در ارائه خدمات در بخش های مرتبط با توسعه دسترسی های عمومی در حوزه درمان و سلامت و خدمات رفاهی طی مراسمی از این اتحادیه بین المللی چهار لوح تقدیر و 15 دیپلم افتخار دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   در همایش سه روزه منطقه ای اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی'ایسا' در بخش آسیا و اقیانوسیه، شرکت کنندگان در موضوع اصلی 'آینده تامین اجتماعی و حمایت از آن برای حفظ آینده درکشورها' با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند. در این همایش منطقه ای نمایندگان هریک از کشورها در سخنرانی های به چالش های پیش روی سازمان ها و دستگاههای تامین اجتماعی در کشور خود می پردازند.
ازجمله این چالش ها اقتصاد دیجیتالی و مشاغل نوین، توسعه درمان و توسعه پوشش بیمه ای است.
در مراسم افتتاحیه همایش منطقه ای اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی 'ایسا' در هتل رویال چولان کوالالامپور به تعدادی از کشورها از جمله ایران 4 لوح تقدیر و 15دیپلم افتخار تعلق گرفت که محسن سرخو عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی این جوایز را تحویل گرفت.
سرخو در مورد علت انتخاب ایران برای دریافت این جوایز گفت: چهار لوح دریافت شده ایران در زمینه تجارب موفق ایران در حوزه خدمات کارآمد بیمه ای الکترونیک، پذیرش الکترونیکی بیماران از طریق تلفن، اینترنت، نرم افزار موبایلی، ارائه خدمات سیار تامین اجتماعی از طریق تلفن همراه و جایگزینی دفترچه های درمانی کاغذی با نسخ الکترونیکی به سازمان تامین اجتماعی جمهوری اسلامی ایران ارائه شده است.
وی افزود: دیپلم های افتخار ارائه شده به سازمان تامین اجتماعی نیز در زمینه های مختلف از جمله، برون سپاری خدمات بیمه ای، برقراری ارتباط و ایجاد تعامل با شرکای تامین اجتماعی، رفع همپوشانی بیمه ای، قانون حمایت خانواده، گسترش بیمه ای به زنان سرپرست خانوار ارائه شده است.
سرخو، اجرای طرح نسیم سلامت (برنامه تفریحی، ورزشی برای بازنشستگان)، گسترش پوشش بیمه ای، طرح کرامت رضوی (اعزام بازنشستگان به سفرهای زیارتی)، معاینات بدو استخدام، ارتقای دانش سلامت بازنشستگان و گسترش پوشش بیمه ای مهاجران را از دیگر علل دریافت دیپلم های افتخار توسط سازمان تامین اجتماعی از اتحادیه بین المللی ایسا دانست.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تامین اجتماعی همایش بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران گفت: وام بازنشستگان تامین اجتماعی امسال افزایش پیدا می‌کند. - اخبار اجتماعی -

علی دهقان‌کیا؛ رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پروسه پرداخت وام به بازنشستگان این سازمان اظهار کرد: سال گذشته بر اساس برنامه‌ریزی قرار بود 500 هزار نفر از بازنشستگان در سطح کشور از تسهیلات وام قرض‌الحسنه استفاده کنند که در نهایت حدود 260 هزار نفر از بازنشستگان، از این تسهیلات استفاده کردند.

وی افزود: مابقی بازنشستگان نیز به دلیل عدم تامین اعتبار نتوانستند از تسهیلات وام قرض‌الحسنه در سال گذشته استفاده کنند.

بارگذاری فیش حقوقی فروردین ماه بازنشستگان تامین‌ اجتماعی

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران، تصریح کرد: در سال گذشته وام 20 میلیون تومانی توسط بانک رفاه به بازنشستگان پرداخت می‌شد و امسال میزان وام بازنشستگان افزایش می‌یابد.

دهقان‌کیا با اشاره به رایزنی و مکاتبات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی جهت افزایش وام بازنشستگان در سال 1403 گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال رقم وام بازنشستگان به 30 میلیون تومان افزایش پیدا بکند که البته این موضوع مستلزم اخذ مجوز از هیئت مدیره از سازمان تامین اجتماعی است اما پیش‌بینی می‌شود که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی همچنین به پرداخت حقوق و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: حقوق بازنشستگان نیز بر اساس جدول هر ماه از بیستم آغاز و همچنین افزایش حقوق مستمری بازنشستگان از اردیبهشت‌ماه آغاز و علاوه بر اینکه مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه نیز به حساب آنها واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس
  • مشکلی بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • دیگر مشکلی برای بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند
  • قرارگرفتن ۳ میلیون نفر تحت پوشش تامین اجتماعی
  • بدهی بیمه تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی قزوین
  • مزایای بازنشستگی تامین اجتماعی از زبان وکیل بیمه
  • تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی قزوین ۶۰۰ میلیارد بدهکار است
  • جدیدترین جزئیات حق بیمه تامین اجتماعی و نرخ بیمه پرداختی در سال 1403