Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@08:37:32 GMT

مرگ عامل شهادت مأمور نیروی انتظامی بهبهان

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۱۳۰۳

فرماندهی انتظامی بهبهان از به هلاکت رسیدن عامل شهادت مامور نیروی انتظامی خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ رضا پاپی فرماندهی انتظامی بهبهان از به هلاکت رسیدن عامل شهادت مامور نیروی انتظامی خبر داد.
وی افزود: درپی تیراندازی افرادی ناشناس به واحد گشتی که منجر به شهادت استوار یکم "جهانشاه بازارنوی" شد با بررسی‌های بعمل آمده عامل تیراندازی به هویت ( ج-ب) که دارای چندین سابقه (شرارت ،درگیری،سرقت،موادمخدر و غیره ) را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پاپی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس بهبهان پس از اخذ مجوز قضایی مخفیگاه متهم را محاصره کردند،افزود: شرور مسلح برای فرار از دست قانون اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می‌کند که در تیراندازی متقابل، وی مجروح و در نهایت به علت شدت جراحات وارده دربیمارستان به هلاکت می رسد.

کد خبر: ۵۴۹۱۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بهبهان مأمور نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد به نقل از سایت خبری «داون نیوز»، نیرو‌های پلیس مبارزه با تروریسم پاکستان (CTD) به کمک نهاد‌های اطلاعاتی یک عملیات موفق در منطقه «بکهر» از نواحی ایالت پنجاب این کشور انجام دادند.
به گفته منابع خبری نیرو‌های پلیس ۲ تروریست را حین تلاش برای ورود به ایالت سند شناسایی و در جریان یک عملیات و تیراندازی شدید به هلاکت رساندند.
داون نیوز نوشت: این تروریست‌ها در چندین فقره حمله تروریستی به ساختمان‌های حساس دولتی و نظامی تحت تعقیب بوده اند.
گفته می‌شود از این دو تروریست عضو گروه‌های ممنوعه مقدار زیادی مواد منفجره کشف و ضبط شده است.

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • گرسنگی، عامل شهادت شمار زیادی از کودکان و سالمندان در نوار غزه