Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند به بازار خواهند آمد که مجهز به یک انگشت اضافی هستند. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند به بازار خواهند آمد که مجهز به یک انگشت اضافی بوده که این قابلیت را دارند که همانند انگشت واقعی انسان صفحه نمایشی را لمس کنند و آنچه شما می‌خواهید انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف اصلی این طراحی جدید آن است که به کاربران خود استفاده بهتر از مچ دست را بدهند.


انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گوشی هوشمند انگشت نسل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: با توجه به بحث کمبود آب و خشکسالی شهر مشهد، یکی از اولویت‌های سال جاری، استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر است.

حسین مختاری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به بحث کمبود آب و خشکسالی شهر مشهد، یکی از اولویت‌های سال جاری، استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر است.

وی افزود: زری اسکیپ یا خشک منظر به هنر طراحی فضای سبز با استفاده از گیاهانی که نیاز بسیار کمی به آب دارند گفته می‌شود؛ طراحی خشک منظر، رویکردی متداول در سطح جهان است که در مواجهه با شرایط و اقلیم‌هایی گرم و خشک مطرح می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد اضافه کرد: گونه‌هایی چون رزماری، اسطوخودوس، اردی، نازیخی، بابونه، فیلا، برف در تابستان، گازانیا، استسپرموم، زرشک زینتی، ژونیپروس، طاووسی، اگاو، لیروپ، الوورا و… از گونه‌های کار شده در جشنواره خشک منظر امسال در لچکی تقی آباد و ابتدای آیلند کلاهدوز است.

مختاری افزود: در زری اسکیپ، یک طراح منظره بسیار جذاب و زیبایی را با استفاده از انواع گیاهان پوششی و گونه‌های متنوع کم نیاز به آب در ترکیب با انواع مصالح طبیعی مانند سنگ، مالچ‌ها، چوب، سنگ و صخره و … برای محیط پیرامون به وجود می‌آورد که ضمن کاهش چشمگیر و قابل ملاحظه هزینه‌های نگهداری، در مصرف آب نیز صرفه‌جویی می‌شود.

کد خبر 747680

دیگر خبرها

  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟