Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:25:09 GMT

مبارزه با آمریکا متوقف نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۱۵۷۳

مبارزه با آمریکا متوقف نخواهد شد

کاشان- ایرنا- امام جمعه موقت تهران گفت: ایستادگی در برابر دشمن و مبارزه با استکبار به سرکردگی آمریکا حرکت جهادی مقدس و واجبی است که تا زنده ایم، ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد خاتمی روز جمعه در آیین سنتی مذهبی قالیشویان در مشهد اردهال کاشان تصریح کرد: دشمنان دین، خدا و امام حسین (ع) هنوز هم در جهان وجود دارند و این جهاد مقدس تا زمانی که دشمنان دارای خوی استکباری باشند، بفرموده امام علی (ع) از افضل واجبات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز رئیس‌ جمهوری پلید آمریکا و دولت جنایتکار سعودی مردم بیگناه را مظلومانه به خاک و خون کشیده و یمن را به ویرانه تبدیل کردند که باید این یزیدیان دوران را شناخت.
عضو مجلس خبرگان رهبری پیام اجتماع بزرگ مردم در آیین سنتی مذهبی قالیشویان مشهد اردهال را تاکید بر ولایتمداری و مقابله با دشمنان امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با دشمنان کینه توزی رو به روست که سال ها در تلاش برای ناامید کردن ملت از راه مبارزه بودند.
وی اضافه کرد: مردم امسال به رغم تنگناهای اقتصادی در پایبندی و وفاداری به اهل بیت (ع) و نظام جمهوری اسلامی ایران در محرم کم نگذاشتند؛ در این شرایط باید بیشتر و با شکوه تر از گذشته نشان دهیم که ملت ایران هرگز شعار مرگ بر آمریکا و مبارزه با استکبار را ترک نخواهد کرد.
آیت الله خاتمی افزود: دشمن با شبکه های ماهواره ای و فضای آلوده مجازی همواره به دنبال تزریق ناامیدی بین مردم است و نظام جمهوری اسلامی را در شیب سقوط می داند اما به کوری چشم آنها این نظام مقدس با نشاط و مقتدرانه در امتداد شیب صعودی قرار دارد.
امام جمعه موقت تهران در ادامه با محکومیت اقدام تروریستی اهواز گفت: اگر دشمنان با فشنگ جنایت آفریدند، رزمندگان ما با موشک های نقطه زن جواب آنها را دادند و پایگاه داعش را هدف قرار دادند.
دومین جمعه مهرماه هر سال آیین سنتی مذهبی قالیشویان با حضور هزاران نفر از عزاداران و علاقه مندان به اهل بیت (ع) برگزار می شود.
امامزاده علی ابن محمد باقر (ع) برادر حضرت امام صادق (ع) به دعوت اهالی فین کاشان از سوی پدر بزرگوارش برای ترویج دین اسلام به ایران ماموریت یافت که پس از سه سال تلاش، سرانجام در جنگی نابرابر به همراه جمعی از یارانش سال 116 هجری قمری در خطه اردهال به شهادت رسید.
مراسم قالیشویان هر ساله به این مناسبت در مشهد اردهال از توابع شهرستان کاشان برگزار می شود.
مشهد اردهال در 45 کیلومتری جنوب غربی کاشان قرار دارد.
6136/8123

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مبارزه با استكبار آيين قاليشويان كاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک دستور عملیاتی است

حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت: مسوولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی ادامه داد: ریل گذاری برای تحقق شعار سال وظیفه مهم مدیران و صاحب نظران است.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه ها پیگیری شود.

حجت الاسلام خاتمی بر لزوم تشویق جوانان به فرزند آوری تاکید و اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی هایی است که جوانان مطرح می کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی رسانی به بندگان است.

وی به عملیات وعده صادق و موفقیت آن اشاره کرد و گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود