Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - یک نشریه آلمان جزئیاتی درباره بروز اختلاف میان خامس رودریگس و سرمربی‌اش در بایرن مونیخ ارائه کرده است. ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال انتشار اخباری مبنی بر اینکه خامس رودریگس پس از بازی اخیر بایرن مونیخ مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا، زوتر از سایر هم‌تیمی‌هایش ورزشگاه آلیانس آره‌نا را ترک کرده، اکنون نشریه بیل آلمان جزئیات بیشتری درباره دلایل نارضایتی این هافبک کلمبیایی ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشریه نوشته است که خامس از نیمکت‌نشینی‌هایش در بایرن مونیخ و همچنین تاکتیک‌های سرمربی خود نیکو کواچ ناراضی است و در رختکن تیم فریاد زده که «اینجا فرانکفورت نیست» و اشاره او به اینتراخت فرانکفورت تیم سابق کواچ بوده است.

هافبک سابق رئال مادرید که از دست سرمربی کروات خود خشمگین بوده، این حرکت را در نبود او و در حضور سایر بازیکنان تیم انجام داده و ناراحتی‌اش از عدم اعتماد کواچ به او برای حضور بیشتر در بازی‌های اخیر بایرن مونیخ بوده است، به خصوص سه بازی بدون برد متوالی اخیر باواریایی‌ها.

بیلد در ادامه گزارش خود نوشته است که نیمکت‌نشینی‌های خامس در این فصل سبب شده است که او به فکر ترک مونیخ بیفتد و قصد دارد که این موضوع را به اطلاع کواچ هم برساند.

شکست ناباورانه رئال مادرید و برتری پرگل رم/ توقف خانگی منچستریونایتد و بایرن‌مونیخ

بحرانی کوچکی که بیلد از وقوع آن در رختکن بایرن مونیخ خبر داده شامل نارضایتی دیگر بازیکنان تیم از کواچ هم می‌شود که دلیل اول آن ارتباط برقرار کردن با دستیاران خود از جمله برادرش رابرت کواچ، تونی تاپالوویچ (مربی دروازه‌بان‌ها) و حسن صالح حمیدزیچ (مدیر ورزشی باشگاه) به زبان کروات است و آنها انتظار دارند که سرمربی‌شان به زبان آلمانی صحبت کند. دلیل دیگر نارضایتی آنها توجه ناکافی کواچ روی تاکتیک‌ها هجومی در قیاس با سرمربیان سابق تیم از جمله یوپ هاینکس و پپ گواردیولا است و اینکه او اغلب اوقات روی فاز دفاعی بازی تیمش تمرکز دارد.

سومین دلیل هم اصرار کواچ برای استفاده از سیستم چرخشی در این مقطع از فصل است که سبب شده برخی از بازیکنان از نیمکت‌نشین شدن‌شان با وجود ارائه عملکردی خوب، ناراحت شوند.

در همین حال گفته می‌شود که تمرینات روز گذشته (چهارشنبه) باواریایی‌ها که تنها 52 دقیقه به طول انجامید هم باعث ایجاد سردرگمی در بازیکنان این تیم شده است چرا که برخی بازیکنان معتقدند کواچ تمریناتش را با شدت و فشردگی قابل قبولی که در اردوی پیش فصل داشت ادامه نمی‌دهد.

بایرن مونیخ فردا شب در بوندس‌لیگا به مصاف بوروسیا مونشن‌گلادباخ می‌رود و به بردن این بازی برای فرو نشاندن تنشی که در رختکنش شکل گرفته است، نیاز دارد.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست

اسطوره بایرن مونیخ از حضور دوباره در استادیوم سانتیاگو برنابئو هیجان‌زده است.

طرفداری | بایرن مونیخ و رئال مادرید برگزارکننده ال‌کلاسیکویِ اروپا در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند.

دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری مقابل منچسترسیتی و آرسنال موفق به صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا شدند تا طرفداران فوتبال پس از چندین سال باردیگر به تماشای دیدار دو تیم پرافتخار فوتبال اروپا بنشینند. دیدار رفت در آلیانتس آرنا و دیدار برگشت هم در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. توماس مولر اسطوره بایرن مونیخ در مورد تقابل تیمش مقابل رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:

رئال مادرید و بایرن مونیخ، یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست. خیلی خوشحال و هیجان‌زده هستم که سه هفته دیگر به آنجا (مادرید) بروم. Mia San Mia

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • موشکافی رویکرد آرتتا؛ چرا آرسنال همیشه در ماه آوریل کم می‌آورد؟
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • خوشحالی توماس توخل در رختکن بایرن مونیخ پس از غلبه بر آرسنال / عکس
  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال