Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:10:44 GMT

علیپور، پشت منشا و در پست قدیمی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۱۷۴۳

علیپور، پشت منشا و در پست قدیمی (عکس)

علی علیپور آقای گل تیم پرسپولیس، در دیدار مقابل السد به عنوان مهاجم سایه بازی کرد؛ پستی که در گذشته هم بسیار در آن حضور داشت.

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور در لیگ های پانزدهم و شانزدهم زوج مهدی طارمی بود و در پست مهاجم سایه حضور می یافت. او پشت مهاجم بازی می کرد و به خوبی در این پست جا افتاده و به هماهنگی قابل توجهی نیز با این بازیکن رسیده بود اما محرومیت مهدی طارمی باعث تغییر پست علی علیپور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی علیپور در پست مهاجم نوک عملکرد خوبی داشت و توانست به مقام آقای گلی هم برسد اما در بازی با السد برانکو پست او را بازهم تغییر داد تا به جای جدیدی منتقل شد!

 

 

گادوین منشا که از لحاظ فیزیکی فرم بهتری دارد، جلوتر از علیپور حضور یافت و مهاجم شماره 70 سرخ ها نیز پشت او بازی کرد. هر دو در حمله حضور فعالی داشتند اما به خط هافبک و دفاع نیز کمک می کردند.

 

حالا باید دید پرسپولیسی ها که با ذخیره یک گله در تهران میزبان السد هستند، بازهم با سیستم 4411 بازی می کنند یا برانکو علیپور و منشا را کنار هم قرار می دهد تا توان هجومی تیمش افزایش یابد.

 

علی علیپور گادوین منشا پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی علیپور گادوین منشا پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم

رضا علیپور ملی‌پوش سنگنوردی و ملقب به یوزپلنگ آسیایی که کاندیدای عنوان آقای ورزش ایران بود در مورد انتخاب امین میرزازاده گفت: برای میرزازاده برای کسب عنوان برترین ورزشکار خوشحالم و امیدوارم این جوان در المپیک موفق شود.

دریافت 11 MB

          

دیگر خبرها

  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد