Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@14:11:09 GMT

ايران از تحريم ها عبور مي کند

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۲۰۲۰

ايران از تحريم ها عبور مي کند

خبرگزاري آريا - قشم - ايرنا - امام جمعه قشم گفت: ملت ايران همانگونه که در دفاع مقدس هشت سال در برابر دنيا ايستادگي کرد، با مقاومت و هوشياري و با عزم راسخ از تحريم ها نيز عبور و آينده اي روشن را ترسيم مي کند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام ميثم طارم در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته قشم با اشاره به سخنان روز پنجشنبه مقام معظم رهبري در استاديوم آزادي تهران، افزود: با شکست تحريم ها، آمريکا و استکبار يک بار ديگر از ملت ايران سيلي مي خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: ايران با وجود همه تحريم ها، خودتحريمي ها، کمبودها،بي تدبيري ها و مشکلات و سختي ها، از اين پيچ خطرناک با اقتدار عبور خواهد کرد.
امام جمعه قشم تصريح کرد: چندي پيش گوشه اي از اقتدار ايران توسط موشک هاي سپاه پاسداران به نمايش درآمد که مرکز داعش را در فاصله 500 کيلومتري از مرزهاي کشور هدف قرار دارد.
وي ادامه داد: مرکز داعش در کنار مرکز سربازان آمريکايي بود که مورد هدف قرار گرفت و برخي از سران داعش را به هلاکت رساند که اين امر به کساني که مخاطب هستند، درس هايي داد.
طارم در ادامه با اشاره به اهميت نمازجمعه در دين اسلام گفت: نمازجمعه عامل وحدت هفتگي امت اسلام است که مصالح مسلمانان در آن تبيين مي شود.
وي افزود: از زمان صدور فرمان تاريخي امام براي احياي نمازجمعه و در طول 40 سال اخير، تريبون هاي نمازجمعه بيشترين تاثير را در بصيرت افزايي و کمک به مسئولان نظام دارند.
امام جمعه قشم خاطرنشان کرد: برکات تريبون نمازهاي جمعه در طول انقلاب و به خصوص در هنگام بروز مشکلات و فتنه ها متمايز است.
شهرستان قشم شامل جزيره‌هاي قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود يکهزار و 628 کيلومتر مربع وسعت و 150 هزار نفر جمعيت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.
7500
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی از گفتگوی تلویزیونی صادق آهنگران با کامران نجف‌زاده را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 849307 برچسب‌ها امام خمینی خبر ویژه صادق آهنگران

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از شاهنامه | لااقل بیت هایی بهتر پیدا می‌کردید
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب