Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@14:06:17 GMT

مخابرات در این نقاط کشور وای‌فای عمومی می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۲۰۳۳

با توجه به اعلام شرکت مخابرات ایران مبنی بر ارائه خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم در ۲۰۰ مرکز عمومی، لیست اسامی این نقاط مشخص شد.

به گزارش تسنیم؛ وای‌فای عمومی (Public Wi-Fi) سرویسی است که دسترسی شهروندان به اینترنت پرسرعت بی‌سیم را در مراکز عمومی فراهم می‌کند و استفاده از آن نسبت به استفاده از شبکه دیتای تلفن همراه مزایای قابل توجهی دارد از جمله این موارد می‌توان به کاهش هزینه اینترنت، افزایش سرعت و کاهش سرعت مصرف باتری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از جمله قابلیت‌های دیگر این سرویس نیز امکان اتصال تمامی دستگاه‌های هوشمند به این شبکه و عدم نیاز به سیم‌کارت یا مودم همراه است؛ از این روست که طی سالیان اخیر متولیان اجرا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اپراتورهای ثابت و سیار را به فراهم کردن شرایطی برای استفاده از خدمات این نوع ارتباطات تشویق و تهییج می‌کنند.

اخیرا و در جریان برگزاری رویداد تلکام 2018 مدیر عامل مخابرات از راه‌اندازی وای‌فای عمومی در هزار نقطه کشور خبر داد و گفت: در این زمینه تاکنون 200 نقطه در کشور به این خدمات مجهز شده است.

حال با توجه به اعلام رسمی این موضوع، تمامی نقاط تحت پوشش وای‌فای عمومی مخابرات در ایران را به شرح زیر اعلام می‌کنیم:

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر چابهار پذیرای هزاران گردشگر و طبیعت گرد از اقصی نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، جاذبه‌های منحصر به فرد مانند کوه‌های مریخی (مینیاتوری)، تفریحات دریایی، آب و هوای معتدل بهاری، گل فشان، تمساح پوزه کوتاه ایرانی و بازدید از جاذبه‌های بکر و طبیعت اعجاب آور جنوب شرق ایران از جمله دلایل ورود گردشگران به این منطقه است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موج سنگین بارش‌ها به سوی ایران می‌آید
  • بندر چابهار پذیرای هزاران گردشگر و طبیعت گرد از اقصی نقاط کشور
  • تعیین کلان پروژه‌های هوش مصنوعی در کشور/جزئیات ۵ طرح پایش مبتنی بر فناوری روز دنیا
  • ارائه خدمات «شاتل سرویس گردشگری» در اماکن پر تردد گردشگری پایتخت
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است/ اتصال تمام ساختمان‌های کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه به فیبرنوری +فیلم
  • پیش بینی باران و برف در ۹ استان کشور
  • ارزیابی شاخص‌ سیستم آموزشی عملکرد کیفیت خدمات‌دهی را ارتقا می‌دهد
  • ارتقا ۶ پله‌ای ایران در حوزه توسعه ارتباطات
  • بارش باران در تمامی نواحی شمال و شمال غرب کشور
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری