Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار یاسوج گفت: برای جلوگیری از نازیبایی‌ها در سیما و منظر شهری و همچنین افزایش ایمنی و عمر تاسیسات مخابراتی و برق رسانی پیگیر ایجاد خط زمینی (تونل خدمات) هستیم. ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

نستهن مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان یاسوجی نشستی را با برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان داشتیم که یکی از مصوبات آن اجرایی شدن تونل خدمات بوده که به عنوان یک رویکرد جدید در دستور کار متولیان امر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار هماهنگی بیش از پیش شرکت‌های خدمات رسان با شهرداری یاسوج با هدف ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم شد و افزود: در این صورت دوباره‌کاری‌ها و حتی افزایش هزینه‌ها به حداقل ممکن می‌رسد که در این صورت رضایت مردم نیز بیش از پیش است.

مقدم با اشاره به محدودیت‌های منابع آب و لزوم مصرف صحیح انرژی و کاهش تلفات عنوان کرد: نصب پنجره دوجداره و نصب تانکر ذخیره آب برای پایان کار ساختمان‌های شهری الزامی است.

نماینده شهرداران کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شده دستگاه‌های خدمات رسان از ارائه خدمات به ساختمان‌های فاقد پروانه ساخت پرهیز کنند و البته شهرداری‌ها نیز باید قبل از ارائه پروانه ساختمانی از دستگاه‌های خدمات رسان استعلام کنند.

مقدم خواستار رعایت حریم خطوط انتقال آب، گاز و برق در ساخت و سازها شد و افزود: با توجه به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد نیروگاه برق بوده نصب دیزل ژنراتور برای ساختمان‌های بزرگ و مهم با هدف تامین نور روشنایی راه پله‌ها و آسانسور در مواقع اضطراری پیش بینی شود.

انتهای پیام/م

R41452/P1486/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، جلال آفاقی روز پنجشنبه در جلسه مقدماتی تشکیل کمیته امنیت روانی استان اردبیل با اشاره به شناسایی عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها افزود: پاسخگویی مسئولان در ارتباط دوسویه و تفاهم‌آمیز توام با احترام از جمله مولفه‌های رضایتمندی و ارتقای اعتماد عمومی و به تبع آن موجب تولید و توسعه امنیت روانی است.
وی از عدم پاسخگویی شایسته به مراجعان در برخی ادارات و ایجاد نارضایتی و بدبینی انتقاد کرد و گفت: دستگاه‌ها طبق قانون مکلف هستند ضمن ثبت درخواست و ارائه رسید، حداکثر طی سه ماه به صورت کتبی پاسخ قطعی مراجعان را به ذینفع ابلاغ کنند مگر اینکه در سایر قوانین ظرف زمانی معینی برای پاسخگویی دستگاه‌ها مشخص شده باشد یا فوریت موضوع، اقتضای زمان کوتاه‌تری را داشته باشد.
دادستان اردبیل گفت: عدم پاسخگویی کتبی و استنکاف از ثبت درخواست و ارائه رسید به اشخاص متقاضی در دستگاه‌ها، تخلف اداری محسوب می‌شود.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید بستر‌ها و زیرساخت‌های لازم جهت عملیاتی‌سازی این قانون را فراهم و ضمن ثبت تمام درخواست‌های مراجعان پاسخ‌های مربوطه را در مهلت مقرر و به صورت کتبی به مراجعان ذینفع ارائه کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: عدم پاسخگویی قانونی در بسیاری از دستگاه‌ها و فراهم نشدن بستر برای اجرایی شدن تبصره چهار ماده ۱۶ قانون دیوان عدالت اداری منجر به تحمیل هزینه به مردم و نارضایتی عمومی شده است.

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند