Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زاهدان - ايرنا - امام جمعه خاش سيستان و بلوچستان گفت: راي دادگاه لاهه مبني بر اينکه تحريم هاي آمريکا عليه ايران کاري درست نبوده يک پيروزي بزرگ براي کشورمان در مجامع بين الملي محسوب مي شود.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه خاش اظهار داشت: تمام دنيا مي دانند که آمريکا با خروج از برجام و بهانه گيري هاي فراوان برنامه فشار وارد کردن به ملت ايران را دنبال مي کند که به طور قطع به اهداف شوم خود نخواهد رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: ملت ايران با همدلي و وحدت بار ديگر تمام توطئه هاي آمريکا و ايادي وابسته به آن را خنثي خواهند کرد.
امام جمعه خاش با تبريک هفته ناجا گفت: نيروهاي سخت کوش انتظامي شبانه روزي براي کمک به حفظ امنيت، مبارزه با افراد خطاکار و مجرم به طور شبانه روزي تلاش مي کنند.
وي تصريح کرد: برقراري نظم، امنيت و آرامش از نعمت هاي ارزشمندي است که همگان بايد آن را قدر بدانند.
حجت الاسلام دهقان اهانت نخست وزير رژيم غاصب صهيونيستي به ملت ايران را محکوم کرد و اظهار داشت: اين رژيم کودک کش با همراهي آمريکاي جنايتکار و ظالم رويکردي منافقانه دارند و با شعار دادن و تبليغات گسترده رسانه اي خود را مدافع حقوق انسانها و حقوق ملت ايران مي دانند ولي در عمل برخلاف شعارهاي خود ايران را تهديد و تحريم مي کنند.
امام جمعه خاش بر تلاش دولت براي حل مشکلات روستائيان و عشاير که توليدکنندگان واقعي در جامعه هستند تاکيد کرد.
**امام جمعه نيمروز در شمال سيستان و بلوچستان گفت: بسيجيان با حضور پرشور خود در رزمايش اخير نشان دادند که در همه حال لبيک گوي رهبر معظم انقلاب اسلامي و فرمانده کل قوا هستند.
حجت الاسلام محمد راشکي در خطبه هاي اين هفته شهرستان نيمروز اظهار داشت: دشمنان ما بايد بدانند که با مجموعه اي قدرتمند و با اقتدار به نام بسيج روبرو هستند.
وي بيان کرد: جوانان انقلابي اين مرزو بوم با حضورشان در همه عرصه ها دشمنان را نا اميد کرده و قدرت و عزتشان را به جهانيان نشان داده اند.
امام جمعه نيمروز با تبريک هفته نيروي انتظامي گفت: اين هفته بهترين فرصتي است تا پليس، اين قشر زحمتکش که در راستاي حفظ امنيت در جامعه مهمترين وظيفه را برعهده دارد قدرت، اقتدار، کارآمدي، توانمند، هوشمندي و توان علمي خود را به رخ جهانيان بکشاند.
وي تاکيد کرد: همواره بايد همه مردم در کنار پليس براي حفظ امنيت و پيشگيري از جرم باشند و همکاري کنند چرا که همه ما شاهديم چگونه اين جان برکفان مقابل مخلان امنيت مي ايستند.
7310**3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام رحیمی خطیب نماز جمعه ساوه گفت: در عملیات وعدۀ صادق، قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین المللی به اثبات رسید.
---------
حجت الاسلام میرصادقی امام جمعه خمین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن هفته معلم گفت: معلمان افسران میدان پیشرفت و مهمترین عوامل هویت سازی فرهنگی و اعتلای علمی جامعه هستند.
-------
حجت الاسلام صفاهانی امام جمعه خنداب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز ملی شورا‌ها گفت: شورا‌ها به عنوان نماینده مردم هستند و برای مطالبه گری از مسئولین و رفع مشکلات و کاستی‌ها در شهرستان باید اهتمام بیشتری داشته باشند. 
-------
 حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند، به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به حمله موشکی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در قضایای اخیر، مسئله تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست، مسئله قدرت و جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زده و موضوع اصلی شکست هیمنه اسرائیل جنایتکار است.
-------
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام طاووسی امام جمعه آشتیان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران در عرصه تولید و اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند و باید به جایگاه این قشر بزرگ جامعه بیش از پیش توجه شود.
----
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه کمیجان با اشاره به دیدار جمعی از فرماندهان سپاه با رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون دوران بعد از انقلاب با قدرت از تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند و این دستاورد‌ها و توانمندی داخلی جوانان برومند این سرزمین است که هیمنه اسرائیل و آمریکا را فروریخته است.
-------
حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد گفت: شهدا پهلوانان واقعی هستند، پهلوان الگویی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می‌شودند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم.
------
حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان با اشاره به هفته کار و کارگر، گفت: در دین مبین اسلام در زمینه مقام کارگر بسیار تأکید شده تا جایی که پیامبر(ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند و این نشان از مقام والای این قشر تأثیرگذار در جامعه دارد.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • دهن‌کجی نتانیاهو به احکام دادگاه لاهه/ تأثیری ندارد
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است
  • بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه