Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@15:38:56 GMT

افشای اخاذی ترامپ از عربستان!

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۲۴۲۸

افشای اخاذی ترامپ از عربستان!

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نوشت، رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به درخواست پادشاه عربستان جهت کمک در یک عملیات نظامی کاملا محرمانه، ۴میلیارد دلار پول خواسته است.   به گزارش ایسنا، به نقل از واشنگتن پست، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان با وی تماس گرفته و از وی خواسته در یک حمله نظامی کاملا محرمانه به ریاض کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این روزنامه نوشت: رئیس جمهوری آمریکا جزئیات بیشتری درخصوص این عملیات نظامی مورد درخواست پادشاه عربستان ارائه نداده است.

طبق نوشته این روزنامه، ترامپ خطاب به سلمان بن عبدالعزیز گفته است که این عملیات نظامی هزینه‌های هنگفتی در بر خواهد داشت و برای این که آمریکا در این عملیات به ریاض کمک کند، عربستان باید ۴ میلیارد دلار به واشنگتن پول بپردازد.

ترامپ پیشتر در تماس تلفنی با پادشاه عربستان اظهارات تحقیرآمیزی را علیه پادشاهی سعودی مطرح کرد.

او در یک تجمع انتخاباتی در ایالت می‌سی سی پی گفت: ما از عربستان حمایت می‌کنیم. آن‌ها ثروتمند هستند. من پادشاه سعودی را دوست دارم و به او گفتم: شاه، ما از شما حمایت می‌کنیم، اما بدون ما دو هفته هم نمی‌توانی دوام بیاوری؛ باید هزینه آن را بپردازی.

پیشتر ترامپ گفته بود: پادشاه عربستان تریلیون‌ها دلار پول دارد و کسی نمی‌داند که بدون آمریکا چه اتفاقی برای آن‌ها خواهد افتاد؟

منبع: فرارو

کلیدواژه: اخاذی ترامپ رابطه امریکا و عربستان پادشاه سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.



کد خبر 847033 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه عربستان سلمان بن عبدالعزیز - عربستان

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن
  • آغازی برپایان سلطه واشنگتن درنیجر/پیروزی راهبردی مسکودرمصاف باغرب
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی